«Живі» іграшки: бізнес-ідеї для жінок, у сфері сервісу

Сучасних дітей дуже складно здивувати і порадувати. Звичайні плюшеві іграшки здаються їм нудними і нецікавими. Але в серці кожного малюка живе мрія про те, щоб прокинутися одного разу вночі і побачити, що твій плюшевий друг насправді зовсім ніяка не іграшка, а саме справжня жива істота, яка може говорити і у якого б’ється серце. Так чому б не заробити на виконанні дитячих мрій, поєднавши приємне з корисним?

Ну а щоб дитя повірило, що перед ним дійсно справжній друг і перейнялося теплими почуттями, «оживляти» такі іграшки можна прямо на очах дитини.

Для початку дозвольте маляті вибрати собі друга, адже діти люблять не тільки ведмедиків і зайчиків — комусь по душі жирафи, бегемоти і навіть горили.

Після цього «друг» повинен придбати належний йому об’єм. Процес набивання іграшки синтепоном також варто подати як частину гри.

Самий хвилюючий момент всього дійства станеться, коли співробітник разом з дитиною наділить «друга» серцем, яке буде битися. Наступний крок — голос, який малюк подарує іграшці.

Ну і звичайно, негоже одного дітей ходити в негліже навіть якщо він плюшевий ведмедик. Тому малюк підбирає іграшці одяг, яка крім усього іншого ще і вказує на приналежність іграшки до того чи іншого роду занять. Приміром, зайчика можна одягнути як кухарку, жирафа — як доктора, а бегемота — як бізнесмена.

Ну і звичайно який повноправний член суспільства може обійтися без документа? Поява «друга» на світло потрібно зафіксувати, видавши йому свідоцтво про народження.

Всі ці етапи можна подати у цікавій ігровій формі, що перетворить звичайну покупку іграшки і цікаву церемонію.

В результаті сам плюшевий «друг» буде куди більше цінуватися малюком, ніж його побратими, що стоять на полицях магазинів, а підприємець отримає шанс виділитися серед конкурентів і зайняти свою нішу на затребуваному ринку дитячих товарів.

Share your thoughts