Жіночий автомобільний сайт

Число автоледі на вітчизняних дорогах неухильно зростає. Сучасні жінки прагнуть не просто керувати автомобілем, але і дізнатися якомога більше про пристрій свого «залізного коня». Цей факт породжує безліч перспектив для розвитку бізнесу. Зокрема, чудовим проектом, приносить своєму власнику стабільно високий дохід, може стати жіночий автомобільний сайт.

Автомобілі приваблюють представниць прекрасної статі не менше, ніж чоловіків, от тільки інтереси у них дещо інші. Дам не особливо турбують кількість клапанів в двигуні та інші технічні характеристики, але вони з задоволенням готові отримувати інформацію про різновиди і якості систем безпеки, нюанси управління, витраті палива і про все, що робить перебування в салоні авто комфортним. Загалом, жінки — досить специфічна цільова аудиторія, але при цьому дуже вдячна. Якщо ваш сайт здасться їм дійсно корисним, він неодмінно буде процвітати.

Приклади успіху в цьому напрямку вже є. Жіночий авторесурс заснували дві підприємливі американки — Тара Вайнгартен і Маджори Хокінс. Їх сайт орієнтований саме на дам усіх віків. Тут у достатку представлені огляди різних марок автомобілів, але нудні цифри, незрозумілі технічні характеристики і вузькоспеціалізовані формулювання відсутні — вони користувачам просто не потрібні.

Сайт американок користується величезною популярністю. Відвідуваність сторінок зашкалює, і заробіток на рекламі вже давно перевищив дохід подруг-підприємниць на їх основній роботі. Але Тара і Маджори не збираються зупинятися на досягнутому, придумуючи все нові «фішки» і залучаючи все більш платоспроможних рекламодавців. Можна не сумніватися, що подібний сайт буде украй затребуваний і у російських автомобілісток.

Share your thoughts