Зет-карти (Z-cards)

Реклама на паперових носіях (листівках, буклетах тощо) довгий час вважалася одним з найбільш ефективних методів просування товарів і послуг. Але поступово такий маркетинг зживає себе — практика показує, що сьогодні друкована продукція не настільки дієва, наскільки здається. Справа в тому, що буклетів і листівок стало дуже багато — вони більше схожі на даремний спам і цілими купами скидаються в сміттєві корзини. Часто їх навіть не читають. Інноваційне рішення цієї проблеми знайшов стартапер з Англії Джоржа Макдональд. Він запропонував абсолютно інший варіант подачі друкованої реклами.

Читайте также: Новости России Украины и мира.

Англієць випустив пробну серію так званих зет-карт. По зовнішньому вигляду і дизайну така карта більше схоже на візитку. Практика показала, що яскраві Z-cards цільова аудиторія не викидає. Як раз навпаки: їх прагнуть зберегти і навіть колекціонують, незважаючи на інформацію, що на них розміщена. А інформації при цьому поміщається дуже багато. Зет-карти складаються з декількох шарів, які при необхідності можна розгортати до великих розмірів, як стрічку, а потім складати до вихідного стану. По суті, це той же буклет, але вигляд зовсім інший і ефективність на порядок вище.

Сьогодні зет-карти почали друкувати і в Росії, але поки таку послугу пропонують лише одиничні рекламні агентства. Тому підприємцям-початківцям варто детальніше вивчити цей маркетинговий хід і встигнути зайняти порожню бізнес-нішу.

Share your thoughts