Здоровий фаст-фуд: бізнес-ідея для початківців, мінімальні вкладення

«Фаст-фуд» — а що ви згадуєте при цьому слові? Б’ємося об заклад, що першим ділом на розум вас приходять знамениті заклади з жовтої літери «М» на вивісці, величезні бургери, що минає сирним соусом і кетчупом, і смажена у великій кількості олії картопля. Але насправді фаст-фуд може бути зовсім іншим. Приміром, японські суші, геть позбавлені масла у своєму складі, це теж фаст-фуд. Адже вони готуються лічені хвилини. Те ж саме стосується свіжих салатів, сендвічів з дієтичної індичкою і багатьох інших страв, одним словом, корисної їжі.

Здорове харчування сьогодні — справжній тренд

Об’їдатися шаурмою і запивати її колою вже давно не модно, а от викласти в Instagram фото з зеленим смузі в руках — це святе. Так чому б не заробити на повальну моду? Тим більше, що в західній практиці це вже багато з успіхом роблять.

Щоб відкрити свій здоровий фаст-фуд, необхідно приділити велику увагу якості продуктів. Не кожна свіжа помидорка — здорова їжа. Мало якими пестицидами її поливали? А тому, вам в першу чергу необхідно знайти постачальників дійсно корисних продуктів.

Врахуйте, що свіжа і корисна їжа — не пластмасовий бургер, три роки зберігатися не буде. Листя салату в’януть буквально протягом кількох годин після нарізки, а куряча грудка стрімко заветривается. Тому інгредієнти на своїй кухні доведеться постійно оновлювати, а некондицію — списувати. При цьому використовувати заморожені і консервовані інгредієнти не можна, адже нічого здорового в них немає.

У випадку з фаст-фудом, нехай навіть і здоровим, важлива подача. Швидку їжу часто вживають в буквальному сенсі слова набігу, а значить, блюдо повинне бути таким, щоб його можна було з’їсти без допомоги столових приладів. Подбайте про функціональну і красивій упаковці, яка дозволить їсти, не забруднивши рук, і яку можна без жалю викинути в найближчу урну. До речі, особливий шик — биоразлагаемая упаковка, адже в середовищі тих, хто стежить за харчуванням, чимало людей, які піклуються про матері-природі.

Скласти здорове меню для свого заклади фаст-фуду і знайти постачальників — півсправи.

Не забувайте, швидка їжа передбачає швидке обслуговування, а значить і певний професіоналізм працівників. Ще на етапі запуску варто продумати питання з їх навчанням та контролем.

Ще один важливий критерій успіху закладу — його вдале розташування. Ви повинні потрапити не просто місце з хорошим пішохідним трафіком, але і в свою цільову аудиторію — офісних співробітників, студентів, працівників мобільних професій (наприклад, водіїв). Одним словом, тих, у кого кожна хвилина на рахунку.

У зв’язку з цим, відповідні місця для здорового фаст-фуду знаходяться поблизу університетів та інститутів, офісних центрів і т. д. Ну і звичні фуд-корти в торгових центрах, приміщення поруч з виходами зі станцій метро і зупинками громадського транспорту також списувати з рахунків не варто.

Як видно, бізнес у сфері здорового фаст-фуду не так вже простий, та й, чесно кажучи, досить дорогий — хороші продукти і оренда відповідного приміщення коштує недешево. Крім того, додають ложку дьогтю і письмо продуктів, навчання персоналу і плинність кадрів.

Тим не менш, працювати в такій сфері цікаво. А вже якщо ви маєте певний досвід ведення бізнесу взагалі та у сфері громадського харчування, зокрема, володієте парочкою мільйонів рублів для старту і готові почекати повернення інвестицій, це заняття для вас. Врахуйте, що найбільшим попитом здоровий фаст-фуд буде користуватися у великих містах, а не в маленьких селищах.

Share your thoughts