Заробіток на паблике в соцмережі

Якщо створити у соціальній мережі популярну групу або публічну сторінку, на ній можна заробити, розміщуючи рекламу. Паблік краще, так як комерційну інформацію в групі рекламодавці розміщують неохоче. Але треба пам’ятати, що серед публічних сторінок висока конкуренція.

Перш ніж створити паблік, треба подумати, про що він буде і які його потенційні рекламодавці. Бажано, щоб сторінка була розрахована на людей старше 18 років, тобто платоспроможних. Чим більше лайків і репостов (а їх, до відома, жінки роблять частіше, ніж чоловіки), тим привабливіше статистика в розділі «Активність». Причому це важливіше, ніж кількість передплатників — останню цифру легше підтасувати.

Найбільш популярні розважальні сторінки. Але серед них і найбільша конкуренція…

Пости необхідно розміщувати регулярно і обов’язково в вечірній час (19:00-23:00), коли відвідувачів онлайн у соцмережі максимальну кількість. І треба пам’ятати: більшість користувачів (4/5) отримують інформацію з своєї стрічки новин, а не цілеспрямовано заходячи на конкретну сторінку.

Після того, як паблік стане популярним, можна почати прийом комерційних пропозицій на біржах реклами.

Share your thoughts