Як відкрити ларьок

Невеликий торговий павільйон (кіоск) — прекрасний варіант для тих, хто не має значного стартового капіталу. Особливо популярна така форма продажу у провінційних містах нашої країни. Якщо підійти до реалізації бізнес-ідеї грамотно, то цілком можна скласти гідну конкуренцію великим мережевим магазинам.

Наші громадяни добре ставляться до кіосків зважаючи на їх незаперечних переваг: такі мініатюрні магазини знаходяться в крокової доступності, товар у них завжди свіжий, так як місця для зберігання великих партій просто не мається, так і індивідуальний підхід до кожного клієнта робить свою справу.

Для бізнесмена також є маса переваг: оренда ділянки під невеликий магазинчик коштує недорого. Головне — правильно обрати вид товару. Перед формуванням асортименту проведіть моніторинг конкурентів — порожня ніша в обраному районі населеного пункту обов’язково знайдеться. Звичайно, правильний вибір продукції — це 90% успіху. Якщо ви зберетеся торгувати, наприклад, канцтоварами через ларьок, то не варто розраховувати на постійну клієнтську аудиторію, а ось продаючи якісний листовий чай кількох сортів, отримати постійних клієнтів набагато простіше.

Цікаво, що рекламувати свій бізнес практично не доведеться. Якщо місце дислокації вибрано вірно, то ларьок здатний буде рекламувати сам себе. Приємного зовнішнього дизайну і яскравої вивіски буде достатньо.

Націнка на кіоскові товари становить від 50 до 100%, залежно від обраного виду продукції. Закупівлею асортименту і продажем на перших порах можна займатися самостійно, без допомоги сторонніх продавців. Не варто братися за все і відразу — виберіть яку-небудь одну нішу. Наприклад, запропонуйте покупцям широкий вибір фруктів, молочних продуктів, м’яса або риби, квітів. Підбирайте самі «ходові» товари, в цьому випадку ставку на ексклюзив робити не варто. Як варіант, можна додатково відкрити інтернет-магазин, а ларьок використовувати в якості точки самовивозу.

Share your thoughts