Виїзний коктейль-бар

Послуги «бармена за викликом» сьогодні набирають шалену популярність. Прекрасною бізнес-ідеєю для початківців з мінімальним стартовим капіталом стане організація виїзного коктейль-бару.

Щоб знайти перших клієнтів, постарайтеся налагодити співпрацю з хорошими агентствами з організації свят. Обрана вами сфера діяльності універсальна, і послуги подібного типу можна з однаковим успіхом пропонувати на корпоративи, весілля, тематичні вечірки, ювілеї і т. д.

Сума початкових інвестицій складе близько 200 000 рублів. Ці кошти підуть на якісну рекламну кампанію, без якої неможливо просунути ні один бізнес, і на закупівлю посуду. З клієнтами необхідно домовлятися відразу: за всі інгредієнти для коктейлів вони платять.

Для початку складіть зразкове меню вашого бару. Вибирайте найпопулярніші коктейлі, такі як Маргарита, Мохіто, Дайкірі і т. д. Готуються вони просто і швидко, а зачарувати гостей можна ефектною подачею і оригінальним зовнішнім виглядом напою. Врахуйте: чим більше планується людей на заході, тим простіше має бути меню. Якщо число гостей не перевищить 20 осіб, можна запропонувати щось складніше і цікавіше.

На інгредієнтах краще не економити. Чим якісніший продукт, тим він більш затребуваний. Але марку алкоголю все-таки краще обговорити з замовником відразу, щоб оплата рахунку не стала для нього нездійсненним завданням.

Практика показує, що виїзні коктейль-бари здатні приносити близько 150 000 рублів на місяць за умови виконання 8-10 замовлень. Таким чином, стартовий капітал повертається до власника вже через 1,5-2 місяці.

Share your thoughts