Виставка малоповерхового будівництва: бізнес-ідеї у сфері сервісу

Open Village — це виставка малоповерхового будівництва під відкритим небом, єдиний аналог фінської житлової виставки-ярмарку Asuntomessut, яка проходить у Фінляндії вже 50 років. Само собою, що в Росії цей проект реалізується у відповідності з нашими особливостями і його ніяк не можна вважати копією фінської виставки. Організатори ярмарку представляють модель нового сучасного житлового селища-мікрорайону, де в єдиному комплексі будуть продемонстровані останні передові технології будівельних компаній від проекту на папері до фінального втілення в життя.

Читайте также: Новости России Украины и мира.

Що стосується Asuntomessut, то фінські регіони змагаються за залучення проекту, тому що для країни, де індивідуальне житлове будівництво у великій пошані, Asuntomessut — справді подія. Вперше воно відбулося в 1970 році в передмісті Гельсінкі — Туусула. Тоді виставку відвідали 85 тис. чол. З тих пір щороку за підтримки муніципальної влади виділяється земельна ділянка, на якій будуються таунхауси, котеджі та інші малоповерхові будинки — цілий квартал. Для промислових, будівельних і архітектурних компаній ярмарок — чудова можливість показати свою продукцію не тільки в зразках або буклетах, але і в побудованому під ключ будинку. Для відвідувачів — ознайомитися з останніми тенденціями в дизайні, будівельними матеріалами і технологіями, а також дізнатися реальну вартість будівництва, матеріалів, послуг професіоналів і всього, що пов’язане з будівництвом, дизайном, інтер’єром. У 2016 році житлову ярмарок в Сейняйоки (350 кілометрів від Гельсінкі) — відвідали понад 130 тис. осіб.

У Росії на першій аналогічній виставці очікують побачити не більше 50 000 чоловік.

Вона запланована на літо 2017 р. і буде називатися Open Village. Відвідувачам будуть представлені 15 будинків, об’єднаних ландшафтним дизайном, концепцією проживання і зв’язаних єдиною інфраструктурою. Проект створив і розвиває Владислав Копиця. Він стверджує, що Open Village — це майданчик, на якій об’єднуються компанії, які готові не просто розповідати про свої досягнення, а демонструвати їх «наживо», готові виводити нові продукти на російський і європейський ринки. Для цього організатори прагнуть об’єднати бізнес, держава, ЗМІ та фінансові організації, в тому числі іноземні. Вперше з фінським проектом він познайомився в 2010 році.

Владислав Копиця

творець проекту Open Village

Три роки я його вивчав, розкладав на молекули, потім складав вже в російській дійсності. У 2013 році організував компанію Open Village (Опен Вілладж) і далі, крок за кроком, йду до першої Ярмарку Комфортного Життя Open Village 2017.

На відміну від фінського проекту, де ділянки під будівництво надаються владою, для першої Open Village Владислав Копиця викупив землю. Потім це буде виглядати наступним чином: міська влада або ж котеджне селище надає територію, а Open Village приваблює команду будівельників.

Продажі починаються відразу після підписання договору між власником землі і Open Village. Земельна ділянка може придбати як фізична, так і юридична особа. У першому випадку, приватна особа може залучити підрядників з числа учасників проекту, які побудують будинок під ключ. Якщо домоволодіння купує організація, вона може побудувати будинок або звести інші об’єкти з метою просування своїх послуг, технологій або матеріалів. Це домоволодіння також може бути куплено приватною особою до або під час виставки.

Владислав Копиця впевнений, що виставкові зразки будуть продаватися ще на стадії будівництва (у цьому випадку власники повинні будуть заселитися тільки після виставки, забезпечивши доступ відвідувачів на весь час проведення виставки — з 15 липня по 15 серпня 2017 року).

Зараз з 15 будинків на різній стадії будівництва знаходяться 10, решта — в процесі обговорення та проектування. На даний момент продано 3 домоволодіння і йдуть переговори про продаж четвертого. Тим не менш, бізнесмен на 95% впевнений, що всі будинки будуть продані. Впевненість ця будується на тому, що їх вартість буде нижче ринку.

Владислав Копиця

творець проекту Open Village

Тут землю я продавав компаніям-забудовникам за 160 тис. руб. за сотку — за стільки, за скільки купив, у той час як ринкова ціна 230 — 250 тис. за сотку. Будівельна компанія будує по собівартості, аби їх вибрали у проект. Дизайнери працюють або безкоштовно, або з великими знижками. Багато предмети інтер’єру, будівельні матеріали надаються постачальниками з великою знижкою або безкоштовно

Забудовники і дизайнери для багатьох ділянок визначені. «Труднощі з пошуком не виникло, — розповідає Владислав Копиця. Виставковий бізнес для гравців будівельної індустрії і особливо сегменту приватного домоволодіння — задоволення дороге. Майданчик в 50 кв. м на профільному заході на 4 дні коштує близько 1 млн руб. Ще стільки ж треба витратити на створення стенду, який не може показати особливості заміського будинку в повній мірі. При цьому, компаній—учасників, ніхто ніяк не рекламує. Участь будівельної компанії Open Village обійдеться в 500 тис. руб., а для „суміжників“ — 250 тис. руб».

Владислав Копиця

творець проекту Open Village

Це набагато менші цифри, тим більше, якщо врахувати, що компанії-учасники активно рекламуються протягом року, сама виставка триває цілий місяць і конверсія буде більше.

Сам проект вже активно рекламується, і з кожним місяцем обсяг інформації про Ярмарку Комфортного Життя Open Village буде рости: рекламний бюджет складається не тільки з фіксованої цифри, але і з коштів, які йдуть з продажу виставкових та рекламних площ, а також вхідних квитків, які вже надійшли в продаж.

Share your thoughts