Вирощування зелені: бізнес-ідеї в маленькому місті, мінімальні вкладення, для початківців

Зелень — не тільки прикраса столу, але і джерело корисних елементів. Цибуля, кріп, салат-латук влітку прикрасять стіл, а зимової часом підбадьорять організм вітамінами. Тому зелень користується стабільним попитом круглий рік.

Вирощувати зелень не дуже складно. Доведеться освоїти самі базові садівничі навички: пророщування і посадку насіння, догляд за рослинами. Збір врожаю відбувається приблизно через місяць після виходу перших паростків. На один квадратний метр посадки (7-9 кущів) виходить близько 1,5 кг врожаю. Середня оптова ціна за кілограм кропу — 80 рублів. Приблизно такі ж ціни на цибулю. Салат-латук в середньому коштує дорожче, близько сотні рублів за кілограм.

Припустимо, у нас є порівняно невелику ділянку на 1000 квадратних метрів. Шість соток ми засадимо кропом, дві — цибулею, і ще дві — латук. Приблизно через місяць ми зберемо:

  • 600*1,5 = 900 кг кропу;
  • 200*1,5=300 кг цибулі;
  • 200*1,5=300 кг листя салату.

Товар ми буде продавати великим оптовикам, наприклад — овощебазам. При оптовій закупівельною ціною 80 рублів за кріп і цибулю ми отримаємо 900*80 + 300*80 = 72000 + 24000 = 96000 рублів.

Ще 300*100 = 30000 рублів ми виручимо з продажу листя салату-латуку.

Можна зробити виробництво і продаж зелені ще більш прибутковими.

Зазвичай бізнесмени не сильно «заморочуються» з сортами, аргументуючи це тим, що «зелень і є зелень». Це не зовсім правильний підхід. Різні види кропу, наприклад, володіють різними вкусоараматическими властивостями і відрізняються навіть набором містяться в них корисних елементів. Розібравшись в сортах зелені, ви зможете позиціонувати свій продукт зовсім інакше, а значить і заробити на ньому більше.

На ринку сортовий зелені конкуренція значно нижче, і цим можна скористатися. Складнощів в цьому випадку, звичайно, буде більше. Продавати таку зелень краще через мережеві магазини. З кожною конкретною точкою потрібно буде домовитися про реалізацію продукту. Доведеться попрацювати з іміджем товару. Виручка підніметься приблизно в 1,5-2 разу, адже це — ексклюзивний продукт.

Основні витрати бізнесу — витрати на придбання насіння і добрив, транспортування товару. При реалізації сортовий зелені доведеться витратитися на маркетинг. Якщо ви хочете вивести бізнес на сезонний основу, потрібно придбати теплиці. Почніть, і доходи не змусять себе довго чекати.

Share your thoughts