Виробництво яблучного соку

Росія — країна яблук. Ми займаємо п’яте місце у світі по вирощуванню цієї плодової культури. Саме тому бізнес-ідея по виготовленню та продажу яблучного соку є вкрай перспективною.

Сік з яблук — продукт затребуваний, тому варто взяти курс на виробництво його у великих масштабах і відразу оформити ТОВ. Звичайно, швидко скласти конкуренцію великим магнатам в цій сфері не вийде, тому на ринок потрібно виходити поступово, використовуючи всі можливі засоби для досягнення цієї мети: реклама в ЗМІ та по телебаченню, сайти в Інтернеті, запрошення незалежних експертів на підприємство і масштабне оголошення результатів тестування, відкриті дегустації і т. д.

Для виготовлення соку придатні не тільки яблука, що ростуть на деревах, але і падалиця. Тому, якщо поки немає можливості обзавестися особистими садами і часу чекати врожаю, можна знайти постачальників «неліквіду» (в легкого ступеня, звичайно). Закупивши яблука дешево, ви зможете встановлювати доступні ціни на свою продукцію, що приверне покупців. Вартість соку можна піднімати поступово, коли ваш бренд вже придбає певну популярність.

Виробництво проходить у кілька етапів:

  • миття;
  • сортування;
  • подрібнення;
  • віджимання соку;
  • випарювання зайвої вологи до утворення густого концентрату;
  • додавання води згідно з рецептурою (розробляється в лабораторії);
  • позбавлення від шкідливих мікроорганізмів за допомогою високих температур;
  • фасовка і упаковка.

Для організації повноцінного виробництва яблучного соку потрібно цех площею не менше 150 кв. м. Цього достатньо, щоб виділити місце для зберігання сировини і встановлення виробничої лінії, вартість якої становить близько 2,5 млн рублів. Необов’язково купувати нове обладнання, на початковому етапі можна обмежитися покупкою б/у агрегатів (це в значній мірі зменшить суму стартового капіталу). Щоб обслужити ваш міні-заводик, достатньо буде 5-10 одиниць персоналу.

Практика показує, що проект по виготовленню та продажу соку з яблук економічно вигідний і просто приречений на успіх. Звичайно, стартовий капітал досить значний і становить мінімально близько 1,5 млн рублів. Але окупність вкрай оперативна. При налагоджених каналах збуту можна вийти на гідну чистий прибуток вже через 4 місяці після відкриття підприємства.

Share your thoughts