Виробництво та продаж перук

Ще пару-трійку століть назад носіння перук було обов’язковою даниною моді. Сьогодні, на щастя, цей тренд пішов у небуття, і покривати свою голову додатковими «волоссям» зовсім необов’язково, але іноді дуже хочеться або просто існує необхідність. Попит на перуки сьогодні колосальний, тому їх виробництво і продаж є однією з найперспективніших бізнес-ідей.

Читайте также: Новости России Украины и мира.

Виробництво перук — справа нелегка. Більшість компаній, що займаються виготовленням цих виробів, зберігає всі технології в строгому секреті. Тому, найімовірніше, доведеться винаходити і пробувати власні варіанти. А для цього на великому виробництві не обійтися без грамотного технолога. Можна спробувати виготовляти перуки вручну на дому, поекспериментувавши попередньо з матеріалами і методиками. У цьому випадку кращим варіантом буде робота на замовлення, коли клієнт самостійно зможе вибрати відтінок волосся, довжину, форму зачіски і т. д. Єдине — доведеться витратитися на рекламу, створення та просування власного сайту в Інтернеті.

Свою продукцію можна продавати і через стаціонарні торгові точки. Як варіант, орендується територія в якому-небудь павільйоні, де регулярно проводяться модні покази і присутній гламурна публіка. Практика показує, що прості люди часто відчувають сором і обходять магазини з перуками стороною, шукаючи альтернативні способи покупки (все той же Інтернет, пошиття на замовлення тощо).

Перуки діляться на натуральні і синтетичні. Для виробництва перших використовуються виключно живі людські волосся. Робити такі перуки дуже складно і коштують вони недешево (від 150 до 400 доларів). Штучні волосся — прекрасна бюджетний варіант (вартість — від 15 до 200 доларів).

Щоб бізнес «пішов угору», обов’язково проведіть яскраву рекламну кампанію. Для залучення клієнтів використовуйте різні друковані видання, направлені на жіночу аудиторію, радіо і телебачення. Якісні і красиві перуки будуть затребувані завжди, тому навіть у початківця підприємця є прекрасний шанс стати найкращим майстром у своєму регіоні, та й не тільки в своєму.

Share your thoughts