Виробництво садових скульптур з гіпсу: бізнес-ідея в гаражі, виробництво, мінімальні влоежния

Заміська нерухомість в останні роки стає все більш популярною. Пов’язано це з прагненням усамітнитися з сім’єю і природою після важкого робочого дня в офісі галасливого мегаполісу. Забезпечені люди віддають перевагу приватному будинку і власним облаштованому ділянці. Безумовно, кожному господарю хочеться, щоб його сад був особливим, і в цьому ви, як підприємець, цілком можете бути корисним.

Якщо ви — творча людина з підприємницькою жилкою і бажаєте зробити перший крок у сфері бізнесу, ідея виробництва гіпсових скульптур для саду стане ідеальним рішенням.

Даний вид діяльності не передбачає величезні вкладення в якості початкових інвестицій. Більш того, конкуренція на ринку гіпсових скульптур відносно невисока.

Отже, прочитавши все вищесказане ви «загорілися» і бажаєте запитати, що ж далі?

Далі підприємцю потрібно пройти шлях у кілька кроків, а саме:

  • Зареєструвати ІП.
  • Подбати про наявність приміщення для роботи (його площа повинна бути не менше 15 кв. м.). Для цієї мети цілком підійде ваш особистий гараж або спеціальна кімната для творчості. За умови, що торгівля скульптурами буде здійснюватися не через інтернет і не на готових майданчиках начебто квіткових павільйонів, необхідно орендувати приміщення, в якому будуть виставлятися ваші фігури.
  • Творчий простір і фактична реєстрація у вас є, тепер можна приступати безпосередньо до процесу. Але колись потрібно закупити необхідні матеріали, а саме: гіпс, лак, акрилові фарби, форми для виробництва (близько 20 штук), шпателі і пензлики. До речі, виготовлення фігур з гіпсу — досить легкий процес, який під силу освоїти кожному (благо, на просторах Інтернету сьогодні існують спеціальні сайти і блоги з відео-уроками та покроковими інструкціями.
  • Ви виготовили фігурки. Тепер потрібно продати їх. Тут існує кілька способів реалізації товару: через Всесвітню павутину (власний сайт, інтернет-магазин або ж просто профіль/паблік в одній із соціальних мереж), на готових майданчиках — квітковий павільйон, магазин садових виробів (доведеться домовлятися) або власний салон садових фігур.

Здавалося б, все. Але не варто поспішати. Подумайте, садові фігури — великогабаритний тендітний товар, відповідно, перевозити його потрібно з допомогою вантажного транспорту, який потрібно орендувати.

І ось тепер, на фінальному етапі, варто також задуматися про рекламної кампанії. Зрозуміло, що це буде розкрутка через паблики соціальних мереж. Варто також звернутися за допомогою в тематичні ЗМІ.

Узагальнивши все вищесказане, можна сказати, що обсяг інвестицій складе приблизно в 20 тисяч рублів, що порівняно небагато.

Далі, при грамотному підборі точок продажу (точніше, способів) вкладення почнуть окупати себе.

Складно сказати, в якому місті (великому або не дуже) варто займатися даним видом виробництва. Можливо, варто вивчити локальний ринок і подивитися, де конкуренції буде меншою. На наш погляд, найбільш рентабельними точками будуть магазини, розташовані на виїзді з міста.

Share your thoughts