Виробництво м’яких меблів

Меблевий бізнес актуальний у всі часи. На виробництві м’яких меблів можна відмінно заробити, не маючи при цьому багатомільйонного стартового капіталу.

Підприємцям-початківцям, щоб скласти гідну конкуренцію великим фабрикам, доцільно пропонувати послуги виготовлення м’яких меблів «під замовлення». Штучний товар, виконаний за індивідуальними параметрами, цінується набагато вище, ніж штамповані і часто низькоякісні заводські вироби. Приємною особливістю такого бізнесу є той факт, що велика частина робіт здійснюється вручну, тому необхідність в закупівлі дорогих виробничих ліній відпадає.

Запропонуйте потенційним клієнтам максимально широкий асортимент диванів, крісел, комплектів, стільців, кушеток, пуфів, банкеток. Дайте можливість вибрати колірну гаму, розмірні параметри та інші характеристики, аж до рівня жорсткості сидінь, різновиди наповнювача і т. д. Ось побачите: ваша підприємливість буде оцінена по достоїнству і приверне велику кількість замовників!

До відома: люди в Росії віддають перевагу м’яких меблів з можливістю трансформації. Тому обов’язково потрібно мати в асортименті такі варіанти.

Для облаштування цеху з повним циклом виробництва потрібно придбати наступне обладнання: деревообробний, багатопильний, токарний, торцювальний, фрезерний, круглопильний верстати, шліфувальні машини, сушильну установку, пневматичні ваймы, дрилі, шуруповерти, перфоратори, столи для розкрою, професійні швейні машинки, кріпильні пістолети, ножиці, лінійки, рулетки вимірювальні, угломеры. Звичайно, список здається великим, але повна вартість комплекту при цьому оцінюється не дорожче 200 000 рублів.

Для благоустрою складського приміщення та офісу необхідно закупити оргтехніку і меблі. Приблизна вартість — 90 000 рублів.

Також у бізнес-план слід включити витрати на оренду, заробітну плату співробітникам (дизайнеру, швеї, майстру, бухгалтеру, подсобнику та іншим працівникам) і вихідна сировина.

Рентабельність меблевого виробництва становить від 25 до 30%. Практика показує, що при правильно проведеної рекламної кампанії початкові витрати в розмірі 400-500 тисяч рублів окуповуються вже у перші 4 місяці роботи.

Share your thoughts