Виробництво йогурту з часником: бізнес-ідея для початківців, мінімальні вкладення, домашній бізнес, виробництво
З дитинства багато хто з нас звикли до того, що йогурт — це щось солодке з легким ароматом і шматочками соковитих фруктів або ягід. Але насправді виявилося, що йогурт може бути зовсім іншим. Як вам, наприклад, йогурт з огірком, кабачками або часником? На перший погляд сама ідея трохи шокує і викликає закономірне питання:
Хто буде їсти таке?
Хіба що затяті любителі часнику, що додають його у будь-яку їжу, не можуть прожити без нього ні хвилини і анітрохи не боятися шокувати своїм амбре співрозмовників. На практиці все набагато прозаїчніше: суміш з несолодкого йогурту, часнику та інших приправ частенько використовується в кулінарії в якості соусу до готових страв. Ну а ті, для кого змішувати соуси самостійно — справжня мука, охоче замінили б його на готовий продукт з магазину.
Таким чином, цільова аудиторія йогуртів з часником дивним чином починає включати в себе практично всіх кулінарів, а не тільки людей із дивними гастрономічними пристрастями.
Готувати такий йогурт нітрохи не складніше, ніж звичайний. На перших порах навіть необов’язково налагодити повноцінне виробництво. Кілька пробних партій можна випустити прямо у себе, благо техніка для приготування йогуртів продається повсюдно.
Це, до речі, дасть вам час і можливість «поворожити» над рецептами і спробувати нові незвичайні поєднання йогурту з іншими продуктами і вивчити попит. Приготовлені вдома йогурти можна продавати друзям і знайомим, поступово «розкручуючи» продукт. Це дозволить створити певний стартовий капітал для запуску повноцінного йогуртового виробництва.
До речі, вкладення в таке виробництво досить великі — більше 3 млн рублів при використанні обладнання потужністю до 2 тис. літрів у добу. Потрібно зрозуміти, чи зможете ви реалізовувати таку кількість продукції, перш, ніж вливати в свою фабрику мільйони.
Майте на увазі, що конкурентів на цьому терені у вас буде достатньо. Випуск йогуртів з незвичайними смаками вже освоїли досить великі фірми-виробники молочних продуктів.
Тому відразу слід подумати, як виділитися з натовпу суперників. Наприклад, можна друкувати на упаковках своєї продукції рецепти страв або рекомендації щодо її поєднання з іншими продуктами. Це допоможе зацікавився споживачам швидше зважитися на покупку.
Ідея з виробництва йогуртів з часником підійде для підприємців-початківців, оскільки її можна реалізовувати поступово. Але, звичайно, певні переваги отримувати ті, хто вже має бізнес-досвід і може продумати оформлення товару, канали збуту та інші важливі для реалізації продукції запитання.