Виробництво і продаж «живого» пива

Пиво — один з найдавніших напоїв на Землі, воно було відомо ще за часів раннього Неоліту (9500 р. до н. е..). І в наші дні це улюблений напій мільйонів людей. Адже як приємно жаркими літніми вечорами зустрітися з друзями за кухлем холодного хмільного напою, більшість вечірок не обходиться без пива, а як уявити собі без нього перегляд футбольного матчу?

Саме всенародною любов’ю до цього натурального напою і пояснюється висока рентабельність бізнесу з продажу пива. А якщо до того ж це буде «живе» пиво, приготоване власноруч, то прибутковість такого бізнесу гарантована.

Що представляє з себе «живе» пиво?

Згідно легендам, варити пиво людей навчив бог Осіріс. Саме з тих часів пиво і стало улюбленим напоєм людей. Стародавні єгиптяни були переконані, що задоволення від вживання пива значно подовжує життя. Тому вони майстерно оволодівали майстерністю пивоваріння.

З тих давніх часів до наших днів дійшла традиція варити пиво з ячмінного солоду. І сьогодні справжнє пиво готують з продуктів переробки ячменю, хмелю і пивних дріжджів. Приготоване за таким рецептом пиво називається «живим». Воно знаходиться в стані бродіння. Термін життя його обмежений трьома добами. Вся цінність цього продукту полягає в тому, що термін життя його не штучно збільшують шляхом додавання різних консервантів, воно не піддається термообробці і фільтрації. Цим пояснюється і безперечна користь «живого» пива для здоров’я.

Смак справжнього пива набагато перевершує смак традиційного напою. У нефільтрованому неосветленнном пиві знаходиться невелика кількість дріжджів. В дріжджах містяться п’ять незамінних амінокислот, велику кількість вуглеводів, жирів і мінеральних речовин, вітаміни групи В, вітаміни Е, Н, провітамін Ф, нікотинова кислота. Такий склад дріжджів сприяє активізації обміну речовин, що благотворно позначається на здоров’ї людини.

Організація бізнесу з виробництва «живого» пива

Зважаючи короткого терміну зберігання «живого» пива, його продаж найвигідніше організувати при пивоварні. В наш час популярним стає організація пивоварні прямо на території бару, де встановлюються ємності для бродіння. Це створює в барі особливу атмосферу. Найбільш вигідним для малого бізнесу є організація пивоварні з укороченим виробничим циклом, виробляє щодня до 2 тисяч літрів напою. Для такого виробництва досить приміщення площею 40 кв. м, на якому будуть розміщені:

  • баки для бродіння,
  • сусловарочний котел,
  • фільтри для води,
  • кеги,
  • пристрої для стерилізації.

Важливо: якість пива багато в чому залежить від якості води, тому слід звернути особливу увагу фільтрації води.

Найбільш прибутковим і затребуваним є продаж розливного пива безпосередньо у барі. Таким чином може б організовано безперервне виробництво.

Слід мати на увазі: бізнес по продажу пива вимагає оформлення великої кількості обов’язкових дозволів, у тому числі:

  • ліцензії на реалізацію пива,
  • гігієнічного сертифіката,
  • дозволу від СЕЗ,
  • пожежної інспекції Держенергонагляду.

Share your thoughts