Виробництво і продаж замороженого хліба

Технології вдосконалюються рік від року, і на зміну традиційної випічки приходять більш сучасні та вигідні аналоги. Так, прибутковий бізнес можна побудувати на виробництві заморожених хлібобулочних виробів.

Подібна ідея прийшла на терени Росії з Європи, де хліб у вигляді заморозки почали виготовляти вже в кінці 80-х років минулого сторіччя. Практика показала, що таке виробництво дуже вигідно і высокорентабельно. Не дарма в нашій країні традиційного хліба стали випускати менше на 2% (і це тільки за 2017 рік). Тепер на ринки все частіше постачають спочатку заморожений аналог, кількість якого, за найскромнішими підрахунками, оцінюється на суму в 600 мільйонів доларів. При цьому споживачі навіть не підозрюють, що м’які булочки і батони, щодня придбані в магазинах, — це напівфабрикат з заводу, який в точці продажу підлягає розморожуванні і випічці.

Потрібно відзначити, що в європейських країнах частка замороженого хліба становить до 90% від усього обсягу хлібобулочних виробів. В РФ ця цифра нижче — всього 10-15%. Таким чином, конкуренція поки мала, і зайняти гідне місце в даній ніші цілком реально.

За смаковими якостями приготований хлібний напівфабрикат не поступається хліба, випеченого за класичною рецептурою, тому можна з упевненістю стверджувати, що проект окупить себе достатньо оперативно — приблизно за 10 місяців при початкових вкладеннях в 900 000 рублів.

Share your thoughts