Виробництво і продаж «загартованого» морозива: бізнес-ідеї виробництво, домашній бізнес, мінімальні вкладення

Здавалося б, морозива просто сила-силенна в будь-якому магазині, а значить «влазити» у сферу його виробництва та продажу — справа марна. І тим не менш, на практиці ринок в Росії ще дуже далекий від насичення, а значить спробувати варто. За різними оцінками, рентабельність виробництва морозива складає від 30% до 50%.

Популярність невеликих затишних крамничок і нішевих продуктів тільки зростає. Тому варто виділитися серед конкурентів і відкрити провадження «загартованого» морозива.

В чому особливість «загартованого» морозива?

По суті, це саме звичайне морозиво, яке після виготовлення заморожується при температурі -18 С. В результаті продукт виходить досить твердим і довго зберігається.

На щастя, готувати морозиво зараз зовсім не складно. Все, що потрібно, це вершки, молоко, цукор і спеціальна морожениця. При купівлі такого агрегату можна вкластися в 15 тис. рублів.

Просто додайте продукти в необхідних пропорціях в мороженицю, встановіть таймер на потрібний час, наприклад, на 1 годину і чекайте. Через заданий інтервал часу ви отримаєте вже готовий продукт.

Як видно, відкрити таке виробництво можна прямо у себе вдома, і воно не вимагає спеціальних навичок. А тому довго роздумувати саме над створюємо продукції не варто, краще подбайте про шляхи її реалізації.

Існує декілька варіантів реалізації «загартованого» морозива:

  • Відкриття власної точки продажів. Розмістити її краще в місцях з хорошим пішохідним трафіком: влітку в парках, скверах і на центральних вулицях, цілий рік — у торгових центрах.
  • Продаж морозива в кафе і ресторани. Попит на десерти є завжди, але закладам громадського харчування часто буває незручно виробляти їх самостійно. При цьому магазинне морозиво гостям не подаси.
  • Визначившись з найбільш цікавим вам варіантом, зареєструйте свою діяльність, щоб вести бізнес законно. Невеликого виробництва цілком підійде ІП зі спрощеною системою оподаткування.

    Share your thoughts