Виробництво аксесуарів зі шкіри: бізнес-ідея для жінок, домашній бізнес, в гаражі, виробництво, мінімальні вкладення

Незважаючи на те, що шкіряні аксесуари сьогодні можна придбати де завгодно, вироби з «родзинкою» і індивідуальністю все ж користуються високим попитом. А значить, якщо проявити наполегливість і завзяття, на виробництві виробів зі шкіри можна побудувати непоганий бізнес.

Катерина Цмокилина

Soroko Leather

У першу чергу потрібно терпіння і розуміння, що шити як Hermes за пару місяців не навчишся. Все приходить поступово. З нашого досвіду, більшість кожевников — самоучки, які освоїли ремесло шляхом проб і помилок. І причин такого стану справ є кілька.

По-перше, в Росії немає навчального закладу, яке навчало б шкіряної справи від А до Я. тобто, звичайно, навчитися роботі з шкірою та хутром можна, наприклад, у Текстильному університеті ім. Косигіна, але там ви отримаєте максиму знань про виробництво шкіри та мінімум — про бізнес у цій сфері. А це не завжди потрібно саме для старту власної справи.

По-друге, в цій галузі практично немає спеціалізованої літератури російською мовою.

Навчитися шкіряної справи можна на майстер-класах, по роликам на Youtube і, звичайно, на власній практиці методом проб і помилок, задаючи питання на спеціалізованих форумах. Щоб успішно освоювати шкіряне ремесло такими методами, в першу чергу потрібні певні особистісні якості: уміння працювати руками, посидючість і прагнення робити свій продукт ідеальним. А от спеціальну освіту необов’язково. Великим плюсом буде досвід ведення бізнесу, компетенції у сфері просування товарів.

З чого почати бізнес?

Для початку роботи вам доведеться запастися обладнанням. В першу чергу знадобиться промислова швейна машина для шкіри. Коштувати вона буде близько 40 тис. рублів. Звичайно, можна і заощадити, купивши машинку, яке побувало в експлуатації, але за словами Катерини Цмокилиной з Soroko Leather

Якщо немає досвіду в шитті на промисловому швейному обладнанні та розуміння принципів роботи механізмів швейної машини, такий варіант не підійде. Хорошу б/у машину треба шукати довго і наполегливо.

Крім машинки для роботи знадобиться і інше обладнання, зокрема прес для установки фурнітури, ножі, пробійники, киянка, шило, розкрійний мат та інше. Набір інструментів та обладнання багато в чому залежить від того, які саме вироби з шкіри ви плануєте робити і як збираєтеся себе позиціонувати. Наприклад, якщо ви хочете прошивати всі вироби виключно вручну, то немає необхідності набувати швейну машину, досить купити вощений нитка, спеціальні голки, пробійники.

По ходу розвитку і розуміння деталей вашої діяльності, ви будете здобувати нові інструменти, а від яких відмовлятися, тому що саме вам вони можуть не підійти.

Не забудьте і про найголовніше — про витратних матеріалах. Зокрема, потрібні будуть сама шкіра та хімічні речовини для роботи з нею: клей, захисні покриття для обробки шкіри — водовідштовхувальні, що надають глянець і т. д.

На перших порах на закупівлю матеріалу знадобиться близько 15 тис. рублів. Ця сума цілком і дозволить навчитися працювати зі шкірою, і заробити перші гроші, наприклад, на виготовлення браслетів. У цілому з урахуванням придбання витратних матеріалів та обладнання при запуску бізнесу ви цілком можете вкластися в 100 тис. рублів.

Майстерня

Устаткування для шкіряної справи дуже громіздким назвати не можна, а тому майстерню можна організувати прямо у власній квартирі. Але виробництво все-таки вимагає певних умов.

Насамперед, подбайте про хороше освітлення в майстерні. Це дозволить зберегти зір, яке може постраждати від довгої та кропіткої роботи з шкірою. Краще всього встановити лампи денного світла.

Ще одна важлива вимога — хороша вентиляція або можливість провітрювання приміщення. При роботі з шкірою вам доведеться використовувати клей і різні склади, які містять ацетон або схожі на нього шкідливі сильно пахнуть компоненти.

Також вам знадобиться місце для зберігання: її необхідно зберігати в рулонах або пластами, щоб вона не заминалась і не тріскалася.

З урахуванням всього цього, майстерню краще організувати або в окремій кімнаті, або зовсім винести за межі квартири і розмістити, наприклад, в гаражі.

Попит і ціни

Один з найбільш важливих питань у цьому бізнесі — ціноутворення. Виставляючи ціну на готовий товар, головним чином, варто враховувати два фактори. Мова йде про ціну матеріалів, з яких виготовлено виріб, і про час, яке пішло на виконання роботи.

З асортиментом своїх виробів вам потрібно визначитися самостійно. Не забувайте, що аксесуари зі шкіри — це не тільки портмоне і візитниці, які користуються стабільним попитом.

Катерина Цмокилина

Soroko Leather

Зараз у силу сформованої моди найбільш затребуваним товаром є портупеї. Щодня до нас надходить до десяти замовлень на різні моделі портупей. Також досить часто ми виконуємо оптові корпоративні замовлення на брелки, ключниці та обкладинки на паспорти.

Виручка вашого підприємства може значною мірою змінюватися залежно від багатьох факторів. Головні з них — ціна і кількість проданих виробів, тому дуже важливо продумати схему роботи і можливі канали збуту.

Збут

Ви можете працювати як з продажу готових виробів, так і за індивідуальним замовленням. Краще всього комбінувати ці дві схеми.

Готові вироби можна продавати за традиційною схемою через шоу-руми, салони або магазини. При цьому отримати місце в таких об’єктах стаціонарної торгівлі сьогодні не так складно: у багатьох з них можна орендувати полку. При цьому всю виручку ви будете залишати собі, а магазину віддавати лише орендну плату. Правда, варто обмовитися, що такий спосіб продажу не завжди приносить відчутну віддачу.

Ще один канал збуту — інтернет, і нехтувати його можливостями не варто. Перше, що приходить на розум, — це продаж виробів через власний сайт. Проте на перших вкладатися в його створення і розкручування необов’язково. Для початку варто випробувати такі способи, як продаж виробів через соціальні мережі і спеціалізовані онлайн-майданчики для малого бізнесу.

Оскільки вироби будуть виготовлятися на невеликому домашньому виробництві і в сутності стануть штучним товаром, який можна підключити типові для хенд-мейду канали. Мова йде про продажі через спеціальні інтернет-майданчики і офлайнові ярмарку майстрів. Але, звичайно, без просування своїх товарів на серйозні продажу розраховувати не варто.

Просування

Якщо ви, як це часто буває, обмежені в коштах на розвиток власного бізнесу, варто почати з безкоштовного «сарафанного радіо». Запропонуйте свої вироби родичам, друзям або колегам. Нехай розкажуть про вас, рекомендують знайомим.

Після того, як ви переконаєтеся, що попит на продукцію є, можна і інші канали, в першу чергу ті ж соціальні мережі або майданчики для хенд-мейдеров.

Всі ресурси працюють по-різному. Частина з них зовсім не все підходить для продажу товарів, але добре виконує функцію інформування про новинки та акції

На думку Катерини Цмокилиной, не варто також нехтувати таким каналом, як ЗМІ. Якщо є можливість співпрацювати з місцевими виданнями або блогерами, не відмовляйтеся від неї.

Share your thoughts