Вирівнювання вм’ятин на автомобілях: бізнес-ідеї для чоловіків, у сфері сервісу, іноземні, в маленькому місті.мінімальні вкладення, для початківців

Автомобілісти у великих містах не мають зайвим часом, щоб чекати аварійного комісара після зіткнення з чужою машиною або парканом. Для тих, хто вирішив розібратися з вм’ятиною потім, коли буде зайву годину, ви опинитеся непоганим помічником.

Ідея створити апарат, який би швидко і непомітно усував вм’ятини, прийшла в голову чотири роки тому автослесарю з Небраски (США) Френку Уайту. Він винайшов прилад, з яким може розібратися навіть домогосподарка, і назвав його POPS-A. В Росії про диво-апараті знають небагато, тому ви можете зайняти ринок до того, як його атакують десятки умільців.

Прилад коштує в інтернет-магазинах 1 500 рублів. Є і перші відгуки про нього, переважно позитивні.

Користуватися їм нескладно. Приклейте насадку з допомогою термопістолети, через 5-10 хвилин, коли клей підсохне, надіньте скобу-місток на насадку. Подкручивайте гайку до тих пір, поки не пролунає бавовна. У цей момент насадка «відскочить» від кузова. Місце, де була вм’ятина, протріть ганчіркою — і пошкодження як не бувало. В комплекті до приладу продаються дві упаковки термоклея, місток-скоба, клейовий пістолет і три присоски, різні за розміром.

Технологія не пошкоджує лак і використовується в деяких російських автосервісах. При цьому прилад не обов’язково застосовувати в приміщенні, їм можна користуватися і на вулиці.

Вибираючи бізнес на усунення вм’ятин, точково прорекламируйте свою справу. Для розклеювання листівок і роздачі візиток вибирайте масові паркування. Можете виглядати автомобілі з вм’ятинами і класти рекламки під двірники. Витрати на типографическую продукцію — близько 3 000 рублів. Близько 1 000 — 2 000 буде йти на витратні матеріали (клей). Встановіть вартість однієї процедури на рівні 1 500 — 2 500 рублів. Придбання приладу ви окупите за один виїзд.

При сприятливому розкладі, коли про вас дізнаються автомобілісти, ви зможете заробляти від 50 тисяч рублів на місяць, навіть встановивши найнижчу ставку. Щоб заробити більше, кожен день виїжджайте на виклики 2-3 рази.

Справа за малим — знайти клієнтів і зарекомендувати себе! Ведучи рекламну кампанію, бийте на те, що з вами автомобіліст заощадить на ремонті в автосервісі — прилад не пошкоджує фарбу на автомобілі.

Share your thoughts