Власне видавництво

Книговидавничий бізнес характеризується високою рентабельністю і досить оперативною окупністю стартових вкладень, саме тому він стає настільки популярним серед підприємців-початківців. Потрібно відзначити, що поки конкуренція в цьому роді діяльності невелика, і є можливість зайняти в цій ніші солідне місце.

Популярність книговидавничої діяльності пояснюється, в першу чергу, доступною величиною стартового капіталу. Щоб видати тираж однієї книги, знадобиться трохи більше 5 000 доларів, максимум — 10 000. Але є ризик, що видання не буде затребуване читачем. Тому перед початком бізнесу чітко визначитеся, яку саме літературу ви будете видавати і орієнтуйтеся на конкретну читацьку публіку.

Звичайно, хочеться охопити все і відразу, але універсальним може стати лише те видавництво, яке має на початковому етапі великими фінансами і значним штатом працюючого персоналу різних спеціальностей. На перших порах, коли ваша компанія ще маловідома, краще спробувати налагодити співпрацю з великими книговидавництвом. Ви будете займатися підготовкою продукту, а вони — випуском і продажем. Тобто для початку візьміть на себе роль посередника, а вже потім, почавши отримувати стабільний прибуток, можна подумати про розширення повноважень.

При вирішенні спочатку працювати самостійно стартуйте з вузькоспеціалізованою ніші. Незмінною популярністю користується дитяча навчальна література, книги з кулінарії, допомоги по рукоділлю і психології, садово-огородническая література. Ось на це і варто орієнтуватися. До того ж, вузька спеціалізація позбавляє від значної конкуренції.

Share your thoughts