Віджет локальних новин для агентств нерухомості: інноваційні ідеї, іноземні бізнес-ідеї

В ефективну бізнес-ідею перетворився звичайний блог жителя Сан-Франциско Ендрю Дадлі. У 2010 році молодий чоловік створив власну сторінку в Інтернеті і почав щодня ділитися з її відвідувачами цікавими історіями з життя свого міського району. На сьогоднішній день Дадлі володіє великим сайтом з великою кількістю талановитих блогерів, редакторів та іншого персоналу, який розповідає про всі зміни в життєдіяльності вже 38 районів міста, і цей контент успішно продається місцевим риэлтерским агентствам.

Читайте также: Новости России Украины и мира.

Щоб взаємовигідний обмін виждетами став можливий, була створена спеціалізована майданчик під назвою Hoodline Neighborhood Kits. Функціонує вона досить просто. Представник агентства нерухомості сплачує за можливість використовувати інформацію сайту для публікації на власному ресурсі. Для чого це потрібно? Відповідь очевидна: контент дуже цікавий клієнтам агентств нерухомості, які збираються обзавестися власним житлом в тому або іншому районі міста. Hoodline ж, у свою чергу, надає вичерпні відомості про інфраструктурі кожної частини міста — починаючи від кількості парків, дитячих садів і шкіл, закладів громадського харчування і закінчуючи місцями для вигулу домашніх вихованців і рівнем криміналу. При цьому цікавий сам варіант подачі інформації: це не сухі статистичні дані, а живий людський розповідь з справжніми фотографіями.

Вирішивши співпрацювати з Ендрю Дадлі, агентства нерухомості мають можливість надати своїм клієнтам вичерпні відомості про місце їх майбутнього проживання. Вартість річного обслуговування на інтернет-майданчику для індивідуальних ріелторів становить 100 доларів в рік. Для корпоративних клієнтів прайс інший, за договором. Сьогодні інтернет-майданчик планують розширювати і перемістити діяльність на територію інших міст.

Share your thoughts