Відкриття клінінгової фірми: бізнес-ідея у сфері сервісу, іноземні, для початківців

Прибирання — нескладний процес. Однак і приємного в ньому мало. Саме тому сучасні люди найчастіше воліють перекласти цей тягар на плечі клінінгових фірм. Це зручно — квартиру выдраят до блиску за пару годин і кілька сотень рублів. Для господарів це добра нагода провести час більш цікаво, а для нас — шанс непогано заробити.

Почати доведеться з реєстрації ІП або ТОВ. Ніяких складностей з цим виникати не повинно, з часу оформлення всіх потрібних документів займе близько тижня. Отримавши необхідні папери і вирішення, можна приступати до підбору персоналу. Кращий варіант — скористатися спеціальними сайтами для пошуку співробітників. Додайте оголошення на декількох сайтах і протягом одного-двох тижнів ви наберете команду стажистів. За час стажування ви зможете тверезо оцінити професіоналізм прибиральників.

Так як під час стажування зарплата персоналу менше, ви зможете значно знизити ціни на свої послуги. Саме за рахунок низьких цін ви залучите перших клієнтів. Постарайтеся залишити у них гарне враження про свою компанію, і вони напевно ще не раз звернуться до вас. Також за час стажування персоналу ви зможете тверезо оцінити обсяг роботи — скільки прибиральників вам потрібно для його виконання та суми яку ви готові заплатити їм за роботу.

Ціни на прибирання значно розрізняються в різних містах. Це залежить в першу чергу від розміру населеного пункту, рівня заробітної плати. Платити за прибирання готово близько 5-7% дорослого населення. 2-4% постійно користуються послугами клінінгових фірм.

У маленьких містах з невисокою середньоміський зарплатою клінінгові фірми, як правило, не користуються великою популярністю. Ми можемо знайти 1-2 компанії, що пропонують подібні послуги, але не більше того. У таких містах рентабельно відкривати клінінговий бізнес тільки за умови низької конкуренції або повної її відсутності. З іншого боку, відкрившись в провінційному містечку, не доведеться витрачати багато грошей і сил на рекламу: всі потенційні клієнти і без цього про нас дізнаються.

У великих містах ситуація докорінно інша. Тут багато клінінгових фірм і багато потенційних клієнтів. Нова компанія може легко вийти на ринок завдяки маркетингу, але без витрат на рекламу наша фірма може залишитися нікому не відомою. Однак, вибравши правильну рекламну стратегію, ми можемо добре заробити.

Share your thoughts