Відкриття бухгалтерського бюро: бізнес-ідеї у сфері сервісу, в маленькому місті, мінімальні вкладення, для початківців

Документообіг — слово, яким можна налякати майже будь-якого бізнесмена-початківця. Тисячі папірців, звітів, договорів потрібно здати в строк і правильно оформленими. Звичайно, мало хто займається цим самостійно — адже набагато простіше перекласти цю ношу на плечі професійного бухгалтера. Тому, відкриття власного бухгалтерського бюро представляється гарною бізнес-ідеєю.

Якщо ви ніколи не були в цій сфері, вам буде складніше. Для початку доведеться освоїти ази бухгалтерського майстерності, щоб бути «на одній хвилі» зі своїми майбутніми співробітниками.

Розібравшись у всіх (або хоча б деяких) тонкощах роботи, ми переходимо до реєстрації ІП.

Поки всі необхідні документи та дозволи готуються (зазвичай на це йде не менше тижня), ви можете зайнятися підбором персоналу. Добре, якщо у вас є знайомий фахівець у цій галузі — він напевно знає пару толкових бухгалтерів. Якщо ні — не турбуйтеся і створіть декілька акаунтів на сайтах пошуку роботи і розмістіть на них оголошення про пошук фахівців.

Протягом одного-двох тижнів після розміщення оголошення вам надійде багато пропозицій. Ваше завдання — зустрітися з кожним фахівцем особисто і обговорити його можливості та очікування від роботи, а також приблизний рівень оплати. Зверніть особливу увагу на професійні уподобання претендентів — запитайте, що вони вміють робити найкраще. Вам належить оцінити всіх претендентів і вибрати кращих. З усіма кандидатами потрібно бути ввічливим і чемним — можливо, ви до них ще зверніться.

Паралельно з підбором персоналу потрібно потурбуватися складанням списку надаються вашим майбутнім бюро послуг. При його складанні відштовхуйтеся від здібностей свого колективу.

Тепер займемося рекламою. Звичайні люди рідко користуються послугами бухгалтерів, тому орієнтуйтеся на бізнесменів. Можливо у вас є знайомі бізнесмени — запропонуйте їм свої послуги з невеликою знижкою. Якщо ні — спробуйте контекстну рекламу.

Перші клієнти з’являться протягом одного-двох тижнів.

Можливо, вам сподобається ідея спеціалізації — кожен працівник буде займатися тією областю бухгалтерського справи, яка найбільше йому цікава. Також гарна ідея планерок — на кожній планерці фахівці отримують основний обсяг завдань на день і вирішують, як розподілити цей обсяг на всіх.

Share your thoughts