Весела булочна

Здавалося б: сфера громадського харчування вже повністю освоєна, і починаючим підприємцям не впоратися з запеклими конкурентами. На ділі все інакше. Це довели молоді американські стартапери, які зуміли-таки завоювати цільову аудиторію за допомогою власного креативу. Неподалік від одного великого нью-йоркського бізнес-центру відкрився невеликий буфет з цікавою назвою «Весела булочна». Ідея виявилася настільки вдалою, що буквально через кілька місяців стартап переріс у цілу мережу.

Читайте также: Новости России Украины и мира.

Суть проекту проста. У буфеті пропонується випічка, але не звичайна, а, як вже зрозуміло з назви, весела, тобто з гумором. На прилавку можна знайти булочки у вигляді поросячих мордочок, здобні булочки у формі жіночих грудей в бікіні, слойки, схожі на апетитну «п’яту точку» в мереживних трусиках і т. д. Асортимент випічки налічує 25 позицій, кожна з яких виглядає дуже оригінально і цікаво. У всіх товарах є невеликий натяк на вульгарність, але він настільки безневинний, що викликає лише посмішку і, звичайно ж, бажання поласувати незвичайної смакотою.

Один із секретів успіху такої затії полягає у виборі правильного місця для реалізації. Суворий і похмурий офісний планктон протягом дня потребу в деякому релакс та емоційної підзарядки. Саме це люди і отримують, заходячи в «Веселу булочну».

Поряд з прилавком засновники проекту вирішили поставити невеликий поштовий ящик, в який їх відвідувачі кидають записки зі своїми кулінарними ідеями і бажаннями. По мірі можливостей булочники втілюють ці бажання в життя, і ще більше розташовують до себе цільову аудиторію. Не дивно, що «Веселі булочні» сьогодні відкриваються буквально у всіх районах міста. Можна не сумніватися, що подібний креатив доведеться по душі і нашим співвітчизникам. Головне — вибрати відповідну тематику. Адже американський і російський менталітети разюче відрізняються, і далеко не все у нас захочуть з’їсти нехай навіть дуже апетитну і рум’яну «попку».

Share your thoughts