Вертолітне таксі: бізнес-ідея для чоловіків, сфеере сервісу, іноземні.

Ви коли-небудь замислювалися про те, скільки часу людина втрачає в пробках? Так-так, тих самих, що вже стали частиною робочого дня. За підрахунками фахівців, на стояння в пробках житель мегаполісу «губить» 2 роки свого життя, а москвичі — цілих 9 років! Дійсно, пробки стали величезною проблемою великих міст. Але є метро, скажете ви. Так, воно є і деколи сильно виручає, але такий спосіб пересування підходить не кожному.

Можете уявити собі, наприклад, делегацію якої-небудь країни — групу солідних чоловіків у випрасуваних смокінгах і лакованої взуття, пересуваються на метро? Або президента з його свитою? Думаю, відповідь не змусить себе чекати. Саме для таких особливих випадків і придумали вертолітне таксі.

Чи можна заробити на бажанні «великих людей» заощадити час? Можна.

Що потрібно підприємцю?

  • Придбати вертоліт (коштує це задоволення в районі 600-700 тисяч доларів)
  • Підготувати для нього посадочний майданчик

Для цього необхідно поле розміром 4 , який, як запевняють фахівці, можна посадити і на звичайну автомобільну парковку.

  • Знайти професійних пілотів. Їхня середня зарплата на червень 2016 року становить 150 000 рублів на місяць.

Можливо, вас налякають ці цифри, але варто пам’ятати, що все це окупиться, адже ваша цільова аудиторія — багаті люди: чиновники та бізнесмени. Вартість польоту буде немаленькою — від 25 000 рублів в аеропорт до 430 000 до Вологди з Москви.

Куди можна (або потрібно) літати?

По-перше, аеропорт. У разі, якщо ми говоримо про москву, це кілька напрямків. По-друге, довколишні міста, в яких проводяться переговори ваших клієнтів. По-третє, любителі «чоловічих розваг» цілком можуть попросити відвезти їх на полювання в сусідній регіон. По-четверте, на екскурсії (чисто оглядового характеру — “місто з висоти пташиного польоту, гольф – і яхт-клуби, заміські комплекси елітного житла).

Що стосується реклами, то це, безумовно, ділові ЗМІ, цільова аудиторія яких та ж, що і у вас. Якщо брати до уваги розкрутку через соціальні мережі, краще всього зробити наголос на , хоча останнім часом з’являється у чиновників все частіше.

Даний вид бізнесу однозначно підходить тільки великим містам, а в ідеалі — мільйонниках.

Share your thoughts