Вендингова ікра

Вендингова торгівля розвивається величезними темпами. Незважаючи на високий рівень конкуренції, власники торгових автоматів ніколи не працюють у збиток. А якщо запропонувати цільової аудиторії щось нестандартне, то можна легко обійти традиційно мислячих конкурентів. Це довів російський стартап, який був запущений на теренах столиці нашої Батьківщини. На вулицях Москви з’явилися унікальні вендингові автомати, що продають лососеву ікру.

Проект орієнтований, головним чином, на туристів, тобто ікра позиціонується в якості сувенірної продукції. Будь-який іноземний громадянин, який приїхав подивитися головний російський місто, може забрати з собою на згадку по закінченні поїздки баночку з ікрою. Гостям столиці пропонуються різні варіанти фасування продукту — в «надрах» апарату ікра зберігається в банках об’ємом 100, 150, 200 і 300 грамів. Вартість товарів варіюється від 3,5 до 15 доларів.

Потрібно зазначити, що червона ікра завжди вважалася одним з символів Росії поряд з шапкою-вушанкою, балалайкою, самоваром, тому вендингова торгівля в цьому напрямку процвітає. Вкладення в московський проект окупились доволі швидко, а от в інших населених пунктах аналогів поки що не існує. Тому починаючим підприємцям неодмінно варто подумати про реалізацію ідеї в туристичних мегаполісах країни.

Share your thoughts