Вендінговий кондиціонер

У літню спеку люди готові піти на багато чого, щоб хоч трохи охолонути і відчути себе більш комфортно. Найпростіше, що вони можуть зробити в цій ситуації — це заплатити гроші за холод. Так подумали засновники незвичайного американського стартапу, встановили на вулицях деяких міст вендингові кондиціонери. Практика вже встигла показати, що ідея спрацювала «на ура»!

Початківець підприємець Майкл Мікуччі разом зі своїми друзями зважився на організацію нестандартного бізнесу. Молоді люди стали встановлювати вендингові пристрою під назвою RenuZone в місцях великого скупчення людей. Працюють ці прилади не тільки на охолодження, але і на обігрів. Тобто спекотним літнім днем агрегат дає заряд свіжості і прохолоди, а в холодні зими зігріває.

Зовні RenuZone виглядає, як звичайний платіжний термінал. За дві хвилини охолодження або обігріву доведеться заплатити 1 долар. Тестування в одному з американських штатів виявило, що цільова аудиторія з легкістю віддає таку незначну суму за можливість створити комфортний мікроклімат навколо себе. У Росії аналогів поки що не існує, але перспективи очевидні. Новатори вважають, що особливо їх задумка буде затребувана у глядачів масових заходів, наприклад, таких як концерти, фестивалі і т. д.

Поділіться своєю думкою