Велокофейня: бізнес-ідея у сфері сервісу, іноземні, для початківців

Кава сьогодні перетворився у справжню манію. Любителі ароматного напою готові пити його і вдень, і вночі, причому розчинна «сурогат» з жерстяних банок їх зовсім не влаштовує. Одна тільки думка про нього змушує гурманів гидливо морщити носи і звертати погляди в бік кав’ярень, де можна купити справжній зернової кави.

До речі, про самих кав’ярнях. Звичні заклади, де можна посидіти на м’яких кріслах і випити кави, закусивши його свіжим круасаном під розслаблюючі звуки лаунжу, вже давно «посунулися» під натиском нових форматів. Наприклад, шалену популярність придбали точки з продажу cofee2go, або каву з собою.

Але таких закладів сьогодні в кожному місті безліч, а тому не будемо навіть намагатися подати їх як свіжу ідею для бізнесу. Замість цього краще звернути увагу на формат мобільної кав’ярні. Головна його перевага в порівнянні зі стаціонарним закладом — можливість переміщатися з місця на місце, «полюючи» таким чином потік пішоходів.

Правда, з мобільної кав’ярні, розташованій в автомобілі, у вас можуть виникнути певні складнощі. По-перше, в пішохідній зоні міста розміщувати такий торговий об’єкт буде складно, по-друге, автокофейня зажадає занадто багато електроенергії та палива.

Але є й альтернативний варіант — велокофейня!

Вперше такий формат кав’ярень з’явився в Європі, де, як відомо, турбота про екологію є ідеєю-фікс. Мобільна велокофейня ж дозволяє скоротити викиди шкідливого вуглекислого газу, що утворюється під час приготування кави, а також заощадити на паливних витрат.

Само собою, щоб відкрити велокофейню вам знадобиться спеціальне обладнання. Ви не зможете просто «закинути» пару стаканів кави на багажник велосипеда і поїхати торгувати.

Велокофейня являє собою щось на зразок прогулянкового веломобіля або велорикші, оснащеної барною стійкою, професійної кавоваркою і, бажано, соковижималкою. Більш того, «на борту» потрібно мати різноманітні витратні матеріали — фрукти, сиропи, воду, лід для холодних коктейлів.

В результаті вага «кав’ярні» може доходити до декількох сотень кілограмів. До речі, таку велокофейню досить легко просто купити (ціна питання — від 100 тис. рублів), хоча є і ті, хто збирає таке обладнання самостійно.

В цілому, бізнес велокофейни — непоганий варіант для тих, хто хоче освоїти популярну нішу, виділившись серед конкурентів. При цьому кава на велосипеді потребує значно менше вкладень, ніж стаціонарна кав’ярня, і менше постійних витрат, адже їй не потрібна орендна плата.

Share your thoughts