Вейп-кафе або вейп-бар: бізнес-ідеї у сфері сервісу, іноземні, для початківців

З тих пір, як в кафе і барах заборонили курити, власники втратили чимало клієнтів. Але поки «антитютюновий» закон не поширюється на «вейп» — електронні сигарети та кальяни.

В електронних сигаретах ні тютюну, тому під час «польоту» не утворюється тютюновий дим. Вейп-бар позиціонується як місце для веселого відпочинку, де є їжа, напої і можна «парити». Вхід в бар варто обмежити для осіб молодше 18 років.

Від звичайних кальянних вейп-бари відрізняються простим інтер’єром в стилі хай-тек і супутніми варіантами дозвілля — в наявності повинні бути ігрові приставки та настільні ігри.

Часто в барах продають рідини для ширяння. Для цього варто знайти людину, який досконально розбирається в вейпинге і може відрізнити «дрипку» від «бака», і самостійно «накрутити спіраль».

Вейп-бар — місце для однодумців, такий собі клуб за інтересами. Тому персонал повинен розділяти смаки клієнтів. У майбутньому можна проводити змагання, хто краще зробить «медузу» — це перспективний напрямок у вейпе.

Виділяють два види барів: громадське харчування плюс вейп і клуб для «вейперов». У першому випадку мова йде про звичайному кафе, де можна «парити». Організація не відрізняється від закладів громадського харчування. Такий приклад є в Москві, на Таганці: власники облаштували потужну витяжку, зробили режим роботи цілодобовим, окремо обставили кальянну кімнату і постійно проводять вечірки. Середній чек тут — 1 300 рублів на людину. В меню — бургери, салати та коктейлі.

Другий варіант: клуб. Тут вже можна робити упор на «вейперов» як субкультуру: організовувати ігри і конкурси за клаудчейсингу. Організація такого виду бара дешевше, ніж повноцінного кафе. У барах продають рідини для паренья за низькими цінами, ставлять хот-доги вендингові апарати і системи. Кухні як такої немає. Зате є дохід від продажу супутніх товарів: від випарників до акумуляторів.

Основний канал для залучення клієнтів — соціальні мережі та інтернет-магазин. Вибрати формат допоможуть вони ж: приблизно за 3 місяці до відкриття бару слід вивчити кон’юнктуру і переваги вейперов за асортиментом і цінами.

Кафе-бар в Москві вимагає 5 мільйонів рублів на старті, і окупиться через 8 місяців. Дохід складе 700 тисяч рублів влітку і 1 мільйон — взимку. Клуб-бар для вейперов обійдеться в 1,7 мільйона рублів. Доходи будуть підсумовуватися з прибутку від вендінгових апаратів, продаж рідин і додаткових послуг по накрутці спіралей.

Share your thoughts