Вантажоперевезення: прибутковий бізнес

Бізнес з організації вантажоперевезень не може бути неприбутковим. Адже в будь-якому, навіть найменшому населеному пункті завжди є потреба в доставці вантажів: будь то продовольчі і непродовольчі товари або ж доставка будматеріалів. На відміну від бурхливих 90-х років, сьогодні займатися цим бізнесом не небезпечно. Рік від року спрощується і здешевлюється доставка вантажів, зростає число потенційних клієнтів. Все це позитивно позначається на розвитку даної сфери послуг.

Організація бізнесу

Перш ніж реєструвати компанію, слід визначитися, яким видом вантажоперевезень ви збираєтеся займатися. Чи це послуги, надані населенню, такі як: перевезення меблів, габаритної побутової техніки, допомога при переїздах або ж послуги, надані оптових складах, базах, промислових підприємств, магазинах. Від цього залежить вибір автотранспортних засобів та організаційно-правової форми створюваної вами компанії.

Важливим етапом в організації компанії по вантажоперевезеннях є формування штату працівників. Пам’ятайте, кількість необхідних вам водіїв залежить від кількості машин і графіка, за яким ви будете працювати. Якщо планується цілодобова робота, то на одну машину потрібно до трьох водіїв. Для обслуговування транспорту необхідний і автомеханік. Займатися організацією роботи, оформленням замовлень повинні диспетчери. Їх кількість залежить від числа автомобілів і спектра надаваних послуг.

Бухгалтер потрібен, якщо компанія буде працювати за принципом загального оподаткування.

Витрати

Початкові інвестиції повинні бути вкладені в якісний автотранспорт. Економлячи на купівлю машин, можна зробити придбання, які при регулярному використанні вже через п’ять років розваляться. Самим надійним вантажним транспортом вважаються марки Mercedes, Peugeot, Ford, Hyundai. Щоб придбати хоча б п’ять таких авто, необхідно від 5 млн руб. Проте буде гарантія, що ваш автопарк буде працювати довго і безвідмовно.

Купуючи транспорт, можна піти й іншим шляхом:

1. Оформити покупку автомобілів в кредит з початковим внеском у розмірі 20-30% від їх вартості.

2. Придбати авто в лізинг з авансовою оплатою 10-20% від вартості.

4. Орендувати автотранспорт разом з водіями.

Не забувайте, що крім регулярних витрат на виплату зарплати, вам необхідно врахувати витрати на ПММ, запчастини, транспортний податок, страховку, оплату оренди гаража, податки, витрати на рекламу.

На перших порах для залучення клієнтів вам цілком достатньо буде розклеїти оголошення в вашому населеному пункті. Слід налагодити контакти з магазинами, які торгують меблями, побутовою технікою, будматеріалами. Не забувайте, що сьогодні — час інтернету. Саме там, на різних сайтах і форумах про вас довідається велика кількість потенційних клієнтів.

Рентабельність бізнесу

Для початку бізнесу достатньо всього кілька машин. Капіталовкладення на старті можуть не перевищувати 150 тис. руб. При цьому, за оцінками фахівців, при мінімальних витратах рентабельність вантажних перевезень досягає 40%.

Share your thoughts