Установка домофонів

Домофони на практиці виявляються відмінною профілактикою чистоти і хуліганства в під’їздах будинків. Це обладнання сьогодні монтується повсюдно, а з урахуванням того, що сфера будівництва багатоповерхівок активно розвивається, у власника фірми по встановленню домофонів завжди будуть клієнти.

Починати цей бізнес, як і будь-який інший, слід з реєстрації в компетентних організаціях. У бізнес-план, крім оформлення ІП, необхідно включити витрати на транспорт, зарплату майстрам, оренду офісу та складського приміщення. Вирішивши першочергові завдання, слід зайнятися пошуком хорошого постачальника домофонних апаратів. Ретельно перевірте обладнання, адже ремонт несправних домофонів доведеться виконувати за свій рахунок.

Для надання якісних послуг монтажу електромагнітних замків необхідно найняти хорошого фахівця, який буде не тільки добре розбиратися в специфіці роботи пристрою, але і зуміє знайти контакт з мешканцями і обслуговуючим персоналом дворових територій (двірниками, працівниками ЖЕК тощо). Приблизна зарплата співробітника організації з монтажу домофонів складе 500 доларів на місяць, плюс відсоток від виконаних замовлень.

Коли кількість замовників зросте, одному майстру буде складно справлятися з позначеним обсягом робіт, і штат фірми необхідно буде розширювати.

Розрахуємо приблизні витрати і прибуток. Отже, одне електромагнітне пристрій коштує в середньому 650 доларів. Його необхідно укомплектувати абонентським приймачем — це ще 15-20 доларів. Установка домофона коштує приблизно стільки ж. Ціна за послугу залежить від складності поставленого завдання і коливається в діапазоні від 400 до 700 доларів. З них на монтажне обладнання та витратні матеріали піде від 150 до 300 доларів.

Практика показує, що переклад домофонну захист стандартної п’ятиповерхової хрущовки приносить близько 1700 доларів чистого прибутку. Додатково можна пропонувати послуги виготовлення магнітних ключів до домофону, так як цей мініатюрний аксесуар часто втрачається.

Конкуренція в цьому бізнесі сьогодні досить висока, але вивести свою компанію на лідируючі позиції можна, пропонуючи безкоштовне обслуговування в процесі експлуатації. Майте на увазі, що якісні домофони вкрай рідко ламаються, тому обіцяти безкоштовний ремонт клієнтам можна без побоювань. Головне — бути впевненим в апаратурі, яку ви встановлюєте.

А знайти перших замовників допоможе грамотна реклама у всіх доступних джерелах.

Share your thoughts