Універсальна губка для миття автомобіля: бізнес-ідеї в маленькому місті, мінімальні вкладення, для початківців

Тим, хто хоче почати бізнес у сфері продажу товарів, варто звернути увагу на таке рішення, як універсальна мочалка з мікрофібри для мийки авто. Попит на них буде як з боку приватних осіб, так і з боку автомийок і автосервісів, тобто бізнесу.

На перший погляд універсальна губка не здається такою вже необхідною річчю — автомобіль цілком можна губками або ганчірками з найближчого супермаркету. Але ті, хто стикався з авто мийкою особисто, розуміють наскільки ці інструменти неефективні — далеко не завжди вони успішно справляються з пилом, брудом і плямами, а крім того можуть залишати мікроподряпини на поверхні кузова.

Тому ринку варто запропонувати такий продукт, який би добре відмивав авто і був позбавлений всіх недоліків звичайних губок і ганчірок.

Плюси мочалки з мікрофібри:

  • Вона «збирає» пісок і дрібні частинки забруднень, які зможуть залишитися на кузові після безконтактної мийки;
  • Мікрофібра дозволяє очищати поверхню, не пошкоджуючи її;
  • Мочалка не залишає розлучень;
  • Сам виріб не пошкоджується від контакту з дрібними деталями авто;
  • Мочалка легко миється і довго служить.

Якщо ви зумієте правильно донести всі переваги продукту до споживача, варто чекати хорошого попиту. Але навіть якщо ви впевнені у своїх силах, перш, ніж замовити першу партію на продаж, потрібно подумати канали збуту:

  • Продаж через інтернет. Зручне рішення, яке дозволить заощадити на оренді приміщення та охопити аудиторію далеко за межами вашого регіону.
  • Продаж приватним особам за допомогою розміщення інформації в регіональній пресі.
  • Прямі продажі автомийках, клиниговым компаніям і т. д.

Крім того, ви можете здійснювати оптові постачання в спеціалізовані магазини. Правда, націнка на товар для вас буде істотно нижче, ніж при роздрібних продажах.

Share your thoughts