Універсальна губка для миття автомобіля: бізнес-ідеї в маленькому місті, мінімальні вкладення, для початківців
Тим, хто хоче почати бізнес у сфері продажу товарів, варто звернути увагу на таке рішення, як універсальна мочалка з мікрофібри для мийки авто. Попит на них буде як з боку приватних осіб, так і з боку автомийок і автосервісів, тобто бізнесу.
На перший погляд універсальна губка не здається такою вже необхідною річчю — автомобіль цілком можна губками або ганчірками з найближчого супермаркету. Але ті, хто стикався з авто мийкою особисто, розуміють наскільки ці інструменти неефективні — далеко не завжди вони успішно справляються з пилом, брудом і плямами, а крім того можуть залишати мікроподряпини на поверхні кузова.
Тому ринку варто запропонувати такий продукт, який би добре відмивав авто і був позбавлений всіх недоліків звичайних губок і ганчірок.
Плюси мочалки з мікрофібри:
- Вона «збирає» пісок і дрібні частинки забруднень, які зможуть залишитися на кузові після безконтактної мийки;
- Мікрофібра дозволяє очищати поверхню, не пошкоджуючи її;
- Мочалка не залишає розлучень;
- Сам виріб не пошкоджується від контакту з дрібними деталями авто;
- Мочалка легко миється і довго служить.
Якщо ви зумієте правильно донести всі переваги продукту до споживача, варто чекати хорошого попиту. Але навіть якщо ви впевнені у своїх силах, перш, ніж замовити першу партію на продаж, потрібно подумати канали збуту:
- Продаж через інтернет. Зручне рішення, яке дозволить заощадити на оренді приміщення та охопити аудиторію далеко за межами вашого регіону.
- Продаж приватним особам за допомогою розміщення інформації в регіональній пресі.
- Прямі продажі автомийках, клиниговым компаніям і т. д.
Крім того, ви можете здійснювати оптові постачання в спеціалізовані магазини. Правда, націнка на товар для вас буде істотно нижче, ніж при роздрібних продажах.