Тренажер для розуму

Стартап «Викиум» являє собою онлайн-сервіс по поліпшенню та розвитку пізнавальних функцій головного мозку (увага, пам’ять, мислення) з допомогою когнітивних тренажерів та спеціалізованих курсів.

Читайте также: Новости России Украины и мира.

Особиста трагедія, що трапилася через неуважність, — вибухнув розпал руках — підштовхнула на думку про створення бізнесу, який би не тільки приносив дохід, але і допомагав людям. В тому числі і уникнути нещасних випадків. Коли створювали стартап, моніторили, хто є на ринку, був один великий американський гравець. На якісь аспекти вже існуючої за кордоном бізнес-ідеї спиралися, але все ж пішли самостійним шляхом. Оскільки орієнтувалися на російськомовну аудиторію, то врахували деякі особливості і створили лінійку спеціалізованих курсів + когнітивні тренажери.

Бізнес цей досить молодий — близько 10 років на ринку зараз три основні гравці — американський Lumosty, німецький NeuroNation і ми — російський Викиум.

Перші кроки в цьому напрямку зробили американські колеги. Чому їх досвід став позитивним? В більшій мірі відіграло те, що західна аудиторія була готова до появи нового джерела, сприяє їх саморозвитку. У Росії ж і на пострадянському просторі нам довелося формувати ринок самостійно з нуля. Це як раз той досвід, коли не попит породжує пропозицію, а навпаки, Викиум приваблював людей займатися розвитком і покращувати роботу мозку.

Для кого підходить такий бізнес?

Як і будь-який інший бізнес, стартап вимагає повної віддачі сил, часу, терпіння і емоцій. Він досить специфічний і необхідні якщо не професійні знання в області нейропсихології, психофізіології, то вже точно має бути розуміння і теоретична база. Без консультації професіоналів в цьому випадку не обійтися.

Орієнтуватися на маленькі міста недоцільно, аудиторія там погано масштабується і не охоче набуває такого роду послуги. Шанси в місті-мільйоннику — вище. Що стосується інвестицій, то, безумовно, вони будуть потрібні, оскільки ця бізнес-модель не дає миттєвого прибутку, а на розвиток продукту потрібні кошти.

Якщо за плечима вже є досвід підприємництва, буде трохи простіше управлінських питаннях, вийде уникнути підводних каменів. Новачкові важко, такий «нерозторопний» в плані заробітку бізнес може швидко остудити його запал і не привести до успіху.

Не вийде так, що ви запиліть сервіс і все, прибуток потекла рікою.

З чого починається бізнес? В першу чергу зі створення команди однодумців і соратників. Як вже казав, це не простий бізнес і важливо, щоб всі були готові до забігу на довгу дистанцію. Перший час можна працювати і з кімнати будинку на своєму устаткуванні, якщо кошти дозволяють, звичайно, можна й орендувати приміщення, і обладнання купити. Але для реалізації інтернет-проекту потужний робочий інструмент потрібен, мабуть, верстальщику і дизайнеру.

Коли ви стартап і пропонуєте послуги, то кожен в команді повинен бути готовий продавати. Наш основний сегмент це B2C. Є клієнти і з B2B сегмента. Робота по залученню клієнтів, незалежно від сегмента, будується на наданні максимальної користі людині і вирішенні його проблеми з допомогою Викиум.

Не так важливо, які рекламні канали використовувати, важливо, щоб вони були ефективні і окупні. Для цього потрібно розуміти свою аудиторію, вміти залучати її за допомогою рекламних оголошень і аналізувати кожне розміщення. Якщо онлайн проект молодий, то для початку радимо навчитися працювати зі стандартними каналами — контекстною рекламою google і yandex, а також рекламою в fb і mytarget.

Скільки на цьому можна заробити?

Складно давати оцінку, але якогось ліміту немає. Можна заробити 10 тис. рублів, так і 1 млн. Все залежить від того, чи знайшли ви свою аудиторію, створили якісний продукт чи ні. Середній чек становить 1 500 руб.

Share your thoughts