Тонування автомобілів атермальной плівкою: бізнес-ідея в гаражі, для чоловіків, для початківців, мінімальні вкладення

В останні роки питання тонування автомобілів актуальне як ніколи. Причиною тому служить не стільки різке збільшення кількості транспортних засобів, скільки новий закон, який набрав чинності 1 січня цього року. Згідно з його положеннями, штраф за тонування передніх стекол збільшено втричі (з 500 до 1500 рублів). Природно, грошей на це не напасешся. Але згадайте себе за кермом або ж на пасажирському сидінні машини. Літо, сонце, спека, з якою не справляється навіть кондиціонер… Ви і ваші пасажири змушені лише дратуватися через палючого сонця. Чи є якийсь вихід з цієї ситуації, запитаєте ви? Є, і цей вихід цілком може стати ідеєю для вашого бізнесу.

Мова йде про атермальной плівці — «рятувальному засобі» автомобілів від спеки. Ця «диво-плівка» не дає салону перегріватися, захищаючи шкіряну оббивку від різних випромінювань (інфрачервоне, ультрафіолет). Більше того, водій може бути спокійним — штрафи платити не доведеться. Атермальная плівка — абсолютно законний спосіб тонування, відповідний нормам Госту.

Що потрібно підприємцю, який вирішить займатися тонуванням?

  • Власне атермальная плівка, з допомогою якої буде здійснюватися тонування. Найбільш затребуваний виробник сьогодні — LLumar. Придбати атермальную плівку Llumar Air в Росії можна через офіційних дистриб’юторів компанії: SOLTEX (р. Москва) і Proplenki.ru (р. Єкатеринбург). Ціна на плівку цього бренду варіюється від 300 до 900 рублів за км. м в залежності від відсотка пропускання світла. Власне, атермальная плівка (Llumar Air 80 SR HPR або Llumar Air 75) буде коштувати 905-960 руб./м2.
  • Чоловік, який зможе професійно здійснити тонування за допомогою придбаної вами плівки. В принципі, зробити це під силу будь-якому автолюбителю, адже сьогодні інтернет сповнений різних блогів і сайтів, на яких автомобілісти діляться власним досвідом, покроково описуючи план тонування.

Але якщо цей варіант не для вас, доведеться підшукати співробітників. В їх обов’язки буде входити безпосередньо робота з готовим матеріалом, а саме: розмітка форми і габаритів плівки, її покриття верхнім захисним шаром і, власне, завершальний етап — наклеювання атермальной плівки — нанесення на бічні, передні і задні скла (за бажанням замовника).

  • Приміщення, в якому ви будете надавати свої послуги. Звичайно, можна обійтися й звичайним гаражем біля вашого будинку, але якій клієнт довірив свій автомобіль незрозумілої компанії без власної вивіски і робочого простору? Отже, бажано орендувати приміщення, призначене під автосервіс. Вартість буде відрізнятися в залежності від міста і місця розташування (наприклад, в Москві — станція метро Дубрівка — ціна може досягати 190 тис. руб. на місяць, тоді як в Іжевську можна знайти варіанти від 25 тисяч).
  • Рекламна кампанія. Це можуть бути листівки, яскраві банери або розкрутка через соцмережі. Однак найбільш ефективним способом напевно виявиться реклама в ЗМІ, в особливості, на радіо, яке за останні роки «перекочувало», головним чином, в автомобільні приймачі. А ваша цільова аудиторія — це як раз автомобілісти.

Займатися цим видом бізнесу можна як у великих, так і в маленьких містах. Тут потрібно все передбачити. З одного боку, попит на дану послугу в столиці буде в рази вище в силу переважання кількості машин. Але, з іншого боку, в мегаполісах, як правило, даний сегмент ринку вже «схоплено». У невеликих містах тонування, можливо, не буде користуватися «шаленим» попитом, але ринкова ніша може виявитися відносно вільною.

Варто врахувати той факт, що тонування автомобілів — малий бізнес, який підійде початківцям підприємцям, а також більш досвідченим бізнесменам, які шукають додатковий заробіток.

Share your thoughts