Тестування душових кабінок: іноземні бізнес-ідеї

Запропонувати потенційному споживачу випробувати товар — це давнє правило ринку, який актуально на сьогоднішній день. Йому наслідують не тільки базарні торговці, зазивають скуштувати полуничку, сир, мед і т. д., але і продавці непродовольчих товарів. І мова не тільки про одяг, яку дають приміряти, але і про матрацах (клієнтам пропонують на них полежати), порохотяги (деяким щасливчикам агенти з продажу беруться пропилососити пропонованою моделлю кімнату) і, звичайно ж, автомобілях (тест-драйв). Творці бренду дорогої сантехніки Pirch теж не залишилися осторонь — у своєму єдиному фірмовому магазині, розташованому у Коста-Меса (Каліфорнія), вони пропонують потенційним покупцям випробувати душові кабіни і ванни. Тобто відвідувач може прийняти душ, з використанням різних гелів, шампунів, ароматичних добавок і т. д., після чого йому видадуть рушник махровий халат і зручні тапочки. Але на цьому тестування не закінчується. Після прийняття душу і ванни слід легка трапеза від французького шеф-кухаря.

Подібний маркетинг, схоже, себе окупає, адже продукція Pirch коштує десятки тисяч доларів, і продаж однієї кабінки або ванни з лишком компенсує витрати на годування десятків потенційних клієнтів, в результаті так нічого і не купили.

Share your thoughts