Термінал самообслуговування з детектором емоцій

Термінали самообслуговування, що дозволяють розплачуватися за покупки в магазинах без участі продавців, все менше нас дивують. Такі машини з’явилися вже в багатьох великих містах Росії і продовжують підкорювати простори країни. Не встигли чудо-апарати з’явитися, а західні новатори вже взялися за їх удосконалення. Так, у європейських торгових точках вже встановлюють унікальних автоматичних касирів з вбудованим детектором емоцій.

Читайте также: Новости России Украины и мира.

«Емоційний» термінал фіксує вираз обличчя покупця і по ньому визначає наявність хорошого або поганого настрою. Система під назвою self-checkout — це своєрідна електронна книга скарг». Тобто тепер покупцеві, щоб висловити невдоволення або позитивні враження від відвідування магазину, не потрібно нікому нічого говорити або писати — «розумна» система сама все вважає і побудує статистику, виходячи з якої, власники торговельних точок зможуть коригувати їх роботу.

Природно, нові термінали не проводять соцопитування і не з’ясовують, чому невдоволений чоловік. Може бути, йому не подобається в магазині, або поганий настрій пов’язано з іншими причинами. У будь-якому випадку, статистика — річ уперта. І якщо кількість роздратованих і сумних клієнтів занадто велика і відрізняється від звичайного, це є приводом для власників торгових точок придивитися до обслуговування, цінової політики і щось поміняти. Сьогодні термінали self-checkout встановлені тільки в Нью-Йорку. Вони довели свою корисність на практиці, і найближчим часом розробники технології планують виконувати замовлення, які надходять з інших міст, а потім і виходити зі своєю пропозицією на міжнародну арену.

Share your thoughts