Тепловизорное обстеження приміщень: бізнес-ідеї у сфері сервісу, іноземні, інноваційні ідеї для початківців

В середині вересня, коли на вулиці холодно, а опалення все ще немає, проблема збереження тепла в приміщеннях актуальна як ніколи. До того ж до відсутності зовнішнього джерела обігріву, з дому витікає і існуюче внутрішнє тепло. Відбувається це через протягів, проникнення вологи, протікання, збоїв в електричних системах і т. д. Зрозуміло, що жити і працювати в холодному і вологому приміщенні вкрай некомфортно і, до того ж, шкідливо для здоров’я. Так чому б вам як підприємцю не заробити на потреби в теплі?

Обстеження приміщень тепловізором — досить молодий вид бізнесу в Росії. Ця діяльність заснована на науковому методі теплобачення. Його суть полягає в можливості за допомогою вимірювання інфрачервоного випромінювання побачити місця, які пропускають тепло. Завдяки процедурі тепловізорного аналізу можна отримати спеціальну карту — звіт.

Як почати?

Спочатку необхідно придбати спеціальну техніку: сам тепловізор, обладнання для нагнітання тепла (осіннє-весняний період) і мобільні кондиціонери (літній сезон). Це, як кажуть, тільки базовий пакет. Якщо ж ви починаєте серйозний бізнес і плануєте пропонувати якісні послуги з обстеження, спектр приладів істотно розширюється. Мікропроцесорний вимірювач щільності теплових потоків, інфрачервоний і контактний термометри, анемометри, вимірювачі вологості і т. д. — все це знадобиться вам, якщо ви вирішите розширитися і зайнятися теплоанализом не тільки в межах квартир, але і на виробництві, в офісних приміщеннях.

Вартість того чи іншого обладнання залежатиме від його розмірів, потужності і функцій. Тепловізор сьогодні можна придбати як за 27, так і за 200 тисяч рублів. Те ж саме стосується і мобільних кондиціонерів, ціна яких стартує від 7 тисяч.

Що пропонувати?

Клієнтам нецікаві складні назви електроприладів і принципи їх роботи. Для них головне — результат. Отже, обстеження тепловізором допоможе:

  • Заощадити на опаленні і енерговитратах;
  • Усунути вологість;
  • Знизити витрати по ремонту.

Сезонність — міф чи реальність?

Стверджувати про те, що обстеження тепловізором потрібно лише в холодну пору року — найглибша помилка. Тепловізор досліджує коректність роботи різного роду внутрішніх систем, в тому числі і охолоджуючих (кондиціонери в квартирах і офісах, холодильне обладнання на виробництві). Більш того, не можна заперечувати потребу в теплі і влітку. Простий приклад тому — лазня. Мало хто знає, що час разгорева і збереження тепла в ній безпосередньо залежить від ефективності.

Реклама

Перша думка, яка спливає в голові сучасної людини — розкрутка через соціальні мережі. Можливо, іноді цей метод дійсно самий ефективний, але у випадку з тепловізором треба «копнути глибше». Соц.мережі добре діють у разі, якщо ваша потенційна аудиторія — школярі і студенти. Тепловизорное дослідження ж цікаво діловим дорослим людям — власникам різного роду приміщень. На них треба діяти за допомогою банерної реклами.

Варіантів кілька:

  • Реклама на завантажених шосе і проспектах (людина стоїть в пробці всередині міста і мимоволі бачить вашу яскраву рекламу, у нього є час записати номер телефону)
  • Реклама на виїзді з міста, на трасах (людина їде в свій заміський будинок)
  • Подіяти може і реклама в ЗМІ, зокрема, на радіо. Його ділові люди слухають і з ранку, по дорозі на роботу, і ввечері, повертаючись з неї.

    Share your thoughts