Таблиця ідей для стартапу

У сучасному світі стільки можливостей для реалізації свого бізнесу, що розбігаються очі. Але вибрати, який саме бізнес запустити, так само складно. На розум приходять такі питання: чим зайнятися, чи принесе це прибуток, не втрачу я інтерес в процесі і тд.

Для початку стартапу необхідно проаналізувати ринок, визначити потреби та інтереси аудиторії, ознайомитися з уже існуючими стартапами. Ерік Стромберг (співзасновник книжкового сервісу Oyster), зустрів безліч людей, що зіткнулися з труднощами вибору ідеї для початку власного бізнесу. Тому він вирішив створити матрицю, що містить опис споживчих ринків, з одного боку, і тактики виведення на ринок нового продукту — з іншого.

Стромберг для прикладу заповнив кілька комірок, щоб показати діючі стартапи, що знаходяться на перетині осей ринку і тактики.

Матриця ідей — це інструмент для початку пошуку, а не карта, де точно буде ідея на мільярди доларів. Це якийсь стимул, який в ході мислення призводить до продуктивним думкам.

Якщо відповідально підійти до заповнення таблиці, то вийде чудовий бізнес! Подібна матриця з реальними і оновлюючими дослідженнями різних ринків і існуючими тактиками, а також постійно поповнюється стартапами — буде неодмінно в ціні. Для того, щоб все не виглядало дуже складно і заплутано, таблицю можна розбити по аудиторіях або по взаємодії ринків тих чи інших товарів і послуг.

Так, доведеться дуже постаратися, щоб якісно заповнити матрицю ідей і вірно провести рекламну компанію, але воно того варто, враховуючи, що в Росії ще ніхто на себе не взяв це безсумнівно прибуткова справа!

Корисні посилання

Стаття Еріка Стромберга з прикладом матриці

Share your thoughts