Світло в сумці: інноваційні ідеї

Як відомо, у жіночій сумочці можна знайти абсолютно все, крім порядку, але скільки це займе часу — вже зовсім інша історія. Ігор Алфьоров — винахідник з Москви, вирішив спростити життя жінкам і запатентував своє ноу-хау — «Світло в жіночій сумці». Звичайно, до нього за цей винахід не раз приймалися розробники з усіх країн, але їх конструкції були надто громіздкими і витратними, тому вони не отримали подальшого розвитку.

Алфьоров придумав як закріпити світлодіоди на підкладці сумки, так, щоб це було дешево, надійно і мінімально трудомістке при серійному виробництві. Він зробив пластикову прозору заклепку, в яку помістив світлодіод. Цю конструкцію він запатентував, як корисну модель.

У Росії більшу частину доби темно, тому дівчатам і жінкам важко знайти що-небудь у себе в сумці, і їм доводиться підсвічувати собі мобільником. Своїм винаходом автор ідеї хоче полегшити життя багатьом жінкам і зберегти їх і без того крихкі нерви. Він стверджує, що 70% дівчат, які бачили дослідний зразок сумки в захваті від такої функції.

Так як жінки дуже вимогливі і не будуть купувати сумку тільки заради світла, автор винаходу хоче співпрацювати з діючими фабриками сумок Італії та Росії. Зараз він вже домовився з трьома італійськими виробниками

У планах Ігоря Алфьорова випустити першу колекцію сумок з натуральної шкіри італійського виробництва, в червні 2017 року, а в серпні випустити колекцію з ЕКО шкіри російського пошиття. Вартість виробу буде варіюватися від 3.699 до 3.999 рублів.

Зараз винахідник вже витратив 200 тисяч рублів на патент і розробку 4-х дослідних зразків сумки, три з яких були невдалими. І зараз Алфьоров готується до крауфандинговой кампанії, яка запланована на березень наступного року, а також паралельно шукає інвестора.

Реалізовувати свої товари автор має намір через свій інтернет-магазин і поступово розширюючи асортимент, відкривати магазини в Москві і в регіонах.

Розробник зайнявся рекламною компанією: він зняв рекламний ролик, який на Ютубі вже подивилося понад 9 тисяч осіб.

У Москві та області проживає 18 мільйонів чоловік, тобто 9 мільйонів це жінки, з них 2,5 мільйона — це активні покупниці, так що в тому, що товар знайде свого клієнта винахідник впевнений. До 2018 року Ігор Алфьоров планує відкрити 30-35 філій по франшизі по території всієї Росії і продати більше 130 тисяч сумок.

Share your thoughts