Створення рекламних флаєрів: бізнес-ідеї у сфері сервісу, в маленькому місті, мінімальні вкладення

Незважаючи на появу нових форм інформаційного бізнесу, такі класичні форми, як розповсюдження реклами на флаєрах, візитках, бюлетенях добре працюють. У великих містах листівки роздають повсюдно незалежно від поточного сезону. Це говорить про досить великому попиті на послуги виробників такої реклами.

Сам процес можна умовно розділити на три етапи: створення дизайну, інформаційне заповнення листівки і її друк.

Перший етап — найскладніший. Тут вам знадобиться освоїти деякі навички. Наприклад, розібратися в тонкощах роботи програмного забезпечення. Основи процесу створення дизайну листівок ви зрозумієте приблизно за місяць, однак до майстерного рівня доведеться йти ще досить довго. Якщо ви відчуваєте, що не маєте схильності до створення нових дизайнерських рішень, можете довірити цей процес професіоналу.

З другим і третім етапом проблем виникати не повинно. Інформацію для розміщення надасть вам замовник. Втім, ви можете зайнятися і копірайтингом — самостійно писати тексти або найняти фахівця, який буде робити це за вас. Ціна готової продукції в такому випадку збільшиться ще на 10-30%. Надрукувати флаєри можна вдома або «на стороні». Як правило, послуги друкарні коштують не дуже дорого, і включаються у вартість. З іншого боку, купивши хороший друкарське обладнання, ви зможете додатково заробляти на друку.

Це дуже вигідний бізнес майже без вкладень. Оренда приміщення не потрібна, ви можете працювати у себе вдома. Якщо ви займаєтеся дизайном і копірайтом самі, весь прибуток ваша. Якщо на вас працюють фрілансери, доведеться відраховувати їм хороший відсоток з підсумкової суми. Те ж і з печаткою.

Якщо просувати свої послуги через інтернет, можна не морочитися з відкриттям ІП. Правда, рекламу в друкованих виданнях та на ТБ розмістити не вийде. Втім, це не так важливо. Перше, що потрібно зробити для просування — створити сайт-візитку з описом послуг та контактними даними. Коли сайт готовий, налаштовуємо Яндекс.Директ і Google Adwords на запити середньої частоти з потрібного регіону і чекаємо перших замовлень.

Багато замовники будуть звертатися до вас постійно, тому налаштуйтеся на довгострокові професійні відносини. Коли у вас буде декілька постійних замовників, бізнес піде в гору.

Share your thoughts