Створення освітніх курсів: бізнес-ідеї для початківців, мінімальні вкладення, в маленькому місті, у сфері сервісу

Сьогодні, ринок праці дуже нестабільний, тому все більше і більше людей замислюються про те, щоб підвищити свою кваліфікацію або зовсім змінити сферу діяльності. Згідно з дослідженнями асоціації американських HR директорів, у США люди змінюють професію в середньому 5-7 разів. І останнім часом така тенденція стала набирати обертів і у нас.Якщо ви експерт в чомусь чи знаєте хорошого експерта, то в сучасних реаліях відмінним кроком буде відкрити свій освітній центр і почати проводити курси та практичні тренінги. Справа це вигідна і цікаве.

Читайте также: Новости России Украины и мира.

Головне — правильно вибрати затребувану нішу, знайти хорошого викладача, якщо ви їм не є.

І забезпечити потік учнів. З останнім зазвичай виникають проблеми у початківців. Але методом проб і помилок можна створити відмінний освітній центр. Люди у великих містах зараз тягнуться до хорошої освіти. Поступово інтерес до додаткового утворення зростає і на периферії. Головне, щоб знання були дійсно нормального рівня.

Почати бізнес правильніше все з того, щоб прикинути економіку проекту, проаналізувати ринок. Якщо ви хочете створити курси, яких і без того багато, ймовірність успіху буде набагато нижче. Подивіться що люди шукають, що їм цікаво, в якій мірі їх потреби задоволені на ринку, і, виходячи з їх запитів і ваших можливостей зробіть висновок, у якій області розпочати роботу. На перше місце для проведення занять можна знайти або безкоштовно, або дуже дешево через тих, хто вже працює в схожій ніші, так як у них вже є площа і обладнання.

Далі, необхідно визначиться з датою старту. Краще всього це зробити за місяць, щоб був час на набір групи. Для ранніх учасників треба передбачити більш низькі ціни.

Що стосується просування своєї справи, варто в першу чергу звернути увагу на «всесвітню павутину». Інтернет сьогодні являє собою реально ефективну рекламну площадку. Гарна реклама в соціальних мережах і пошукових системах буде коштувати в межах 20-40% від вартості курсу. При порівняно невеликих витратах на рекламу, ви отримаєте набагато більше охоплення аудиторії, ніж по-старому розміщуючи оголошення в газетах і журналах.

Що стосується рентабельності: з викладачем краще домовлятися на фіксовану оплату, так як в його зоні компетенцій тільки безпосереднє проведення занять. Так, цілком імовірно, що ви 1-2 рази вийдете в мінус або в нуль, але подальші прибутки будуть вже у вас. А от викладач буде отримувати рівно ту ж зарплату. В іншому випадку у варіанті 50/50 (як роблять деякі організатори), всі ризики і витрати будуть на вашому боці, а ось прибуток — на стороні викладача.

Share your thoughts