Стоматолог додому: бізнес-ідеї іноземні, у сфері сервісу

Похід до стоматолога — подія епохальної важливості для більшості людей. І справа тут не тільки і не стільки в вкоріненому в свідомості кожного страху перед зубним лікарем. Раз разом відкладати похід до дантиста змушують важливі справи, адже візит пов’язаний з певними труднощами: потрібно записатися на прийом, дочекатися дати запису, прийти в клініку, виявити, що час в талончике нічого не значить, а прийом ведеться по черзі, стояти в якій немає ні часу, ні бажання.

Само собою, багато хто готовий на все, щоб уникнути всіх цих непотрібних втрат часу. Додайте до їх числа тих, хто важко відходить від наркозу і волів би відлежатися вдома, а не їхати після всіх процедур дві години на метро, тих, кому проблематично дістатися до дантиста в силу стану здоров’я, щільного графіка роботи, віддаленого місця проживання або простого небажання кудись їхати. В результаті ви отримаєте масу потенційних клієнтів служби за викликом стоматолога на будинок.

Сама ідея «домашньої» стоматології родом з-за океану: у США вже успішно працює стартап Porcelane, дозволяє викликати лікаря додому.

Запис на прийом ведеться через сайт компанії, а лікар приїжджає точно в призначений час і вказане в заявці місце, будь то будинок або офіс. І ніякого стояння в чергах!

Само собою, час роботи служби цілодобове: лікар може приїхати до вас і в робочий полудень, і пізно вночі. При цьому спектр надаваних послуг самий що ні на є широкий: і зуби професійно почистять, і пломбу поставлять, і фторування проведуть, і іншу спеціалізовану допомогу нададуть. Доктора використовують мобільні версії бор-машин та іншого устаткування, які легко поміщаються в багажник авто.

Аналогічний сервіс можна відкрити і на території РФ або будь-якої іншої країни. Тільки майте на увазі, що відкриття мобільної версії звичної стоматології не дозволяє знижувати якість послуг. Погана слава негайно знищить ваш бізнес.

Тому отримаєте всі необхідні ліцензії для початку діяльності та наймайте штат кваліфікованих фахівців. Важливо, щоб останні мали не тільки диплом і професійні знання, але і трепетно ставилися до своїх обов’язків, будучи при цьому доброзичливими і приємними в спілкуванні. Всі вкупі залишить у пацієнта гарне враження, без якої в цьому бізнесі ніяк не обійтися.

Share your thoughts