Sorry-сервіс

Незвичайний бізнес організовують не тільки в Європі, але і в Росії, а також в країнах ближнього зарубіжжя. Прикладом оригінальної бізнес-ідеї може служити проект молодий бізнес-леді з Дніпропетровська. Марина Іванова створила унікальний сайт під назвою Sorry-сервіс, заснований на необхідності просити вибачення і вміння прощати.

Колись підприємець-початківець працювала в міському психологічному центрі, і один з клієнтів звернувся до дівчини з проханням допомогти йому написати лист, в якому вимагалося акуратно попросити вибачення у партнера і знову налагодити з ним співпрацю. Коли звернення Марини «вистрілила», вона задумалася про те, щоб надавати подібну послугу на постійній основі, і така діяльність знайшла несподівано багато відгуків.

Статистика, яку зібрала Іванова, показала, що більше 70% її клієнтів просто не вміють просити вибачення і не здатні знайти потрібні слова, щоб помиритися з рідними, друзями, близькими, колегами. На реєстрацію своєї організації та рекламну кампанію дівчина витратила близько 2000 доларів, і клієнти буквально «потекли рікою». Через кілька місяців Марина стала надавати послугу не тільки в рідному місті, але і в сусідніх населених пунктах. З замовниками дуже зручно працювати не тільки особисто, але і по телефону, а також через Інтернет.

Працює психолог-підприємець наступним чином: спочатку вона бере 100 гривень за консультацію, на якій детально розбирається склалася ситуація. Потім на основі отриманих даних складається лист прощення, яке клієнт може відправити поштою або озвучити самостійно, наприклад, за допомогою телефонного дзвінка. Треба віддати належне: Марина розробляє кілька сценаріїв розвитку подій і відноситься до своєї роботи максимально відповідально, хоча, звичайно, ніяких гарантій дати не може. У планах жінки розширення Sorry-сервісу і залучення сторонніх працівників, так як з потоком замовлень самостійно психолог вже не справляється.

Share your thoughts