Смузі-бар

Літо в самому розпалі, а це означає, що попит на прохолодні напої зростає як ніколи. Традиційні лимонади начебто спрайту і коли вже приїлися. Більше того, у зв’язку з тенденцією сьогоднішньої здорового харчування все більша кількість людей відмовляються від солодких газованих напоїв, віддаючи пріоритет натуральним. Альтернативою соку в останні роки став смузі — густий напій з фруктів і ягід, подрібнених в блендері. Ця новинка цілком може стати і привабливою ідеєю для бізнесу.

Як же заробити на звичайному бажання пити?

Для початку, потрібно визначитися з форматом. В якому вигляді і в якій обстановці подавати смузі? Найкращим способом буде відкриття торгової точки в ТЦ. Це може бути як барна стійка, за якою люди будуть пити смузі, так і барна зона для приготування напоїв на винос.

Велику увагу варто приділити дизайну бару. Яскраві вивіски і красиві картинки (соковиті фрукти і ягоди) повинні здалеку привернути увагу відвідувачів, буквально «викликати» в них спрагу. Не забуваємо про необхідних деталях — стаканчики, трубочки, серветки.

Що стосується реклами, тут все буде будуватися за найбільш популярною і найменш витратною схемою — через соціальні мережі. Яскраві картинки, хештегі, всілякі акції (приведи друга — отримай знижку 30%; вік зрадника = розмір знижки і тд): все це стало можливим завдяки Instagram, а також пабликам у ВКонтакте.

Чисто технічне питання — обладнання — цілком вирішуване. Все, що потрібно смузі-бару — це холодильник і блендер.

Найголовнішим чинником смачного смузі, а, отже, успішного бізнесу, є свіжі фрукти і ягоди, які, звичайно, не візьмуться з неба.

Де смузі-бари будуть користуватися популярністю? Найімовірніше, в мегаполісах, так як саме їх жителям сьогодні не вистачає вітамінів. Люди, які проживають у селищах і селах, у смузі-барах не потребують силу споживання величезної кількості власноруч вирощених фруктів і ягід.

Теоретично, бар необов’язково повинен знаходиться на центральній вулиці міста, так як розмістити його можна в ТЦ як центральних, так і спальних районів. Однак варто звернути увагу на місця з великою прохідністю людей. Це можуть бути локації біля великих університетів, туристичні точки і тд.

З плюсів цієї бізнес-ідеї можна виділити можливість високої накрутки ціни (відомо, що саме на напоях можна як слід «відірватися» від собівартості); легкість в підборі персоналу (барменом може стати будь-який студент) і його навчанні; низьку орендну плату (смузі-бар не займає багато місця).
З мінусів — сезонність (здебільшого літо, спекотна погода) і конкуренція (чому люди повинні купити напій у вас, а не в те кафе, де купили поїсти)?

Як бачите, плюсів більше ніж мінусів, так що спробувати варто.

Share your thoughts