Шпалери-розмальовки для дітей і дорослих

Сучасний шпалерний ринок величезний, як, втім, і ринок дитячих розмальовок. Здавалося б: що може бути спільного між двома цими продуктами і як на них ще можна заробити? А заробити все-таки можна, об’єднавши малювання і шпалери в єдине ціле. Це і стане головною «фішкою» бізнесмена-початківця, який в підсумку зможе надати цільової аудиторії по-справжньому унікальний і цікавий товар.

Читайте также: Новости России Украины и мира.

Кількість компаній, що займаються виготовленням шпалер-розмальовок, в нашій країні мінімально, в той час, як в Європі ця продукція дуже поширена. Для підприємця-початківця цей факт швидше плюс, ніж мінус — проблем з випередженням конкурентів і виходом на ринок виникнути не повинно.

Для початку потрібно визначити, що ж таке взагалі шпалери-розмальовки. Все досить просто. Такі шпалери являють собою рулонний паперовий матеріал звичного нам вигляду. Особливість їх полягає саме в малюнку. Темний контурний візерунок на світлому фоні дозволяє зробити з будь-якої стіни розмальовку, яка сподобається не тільки дітям, але і дорослим. Ідея прекрасна і заслуговує пильної уваги.

Щоб запустити бізнес, необхідно сформувати штат співробітників, який в обов’язковому порядку будуть входити дизайнери, ілюстратори, художники. Як варіант, варто пошукати фахівців, що працюють на фрілансі, — їх послуги коштують дешевше, ніж аналогічна робота професійних компаній, що займаються дизайном шпалер та інтер’єрів в цілому.

Також необхідно знайти постачальників, у яких можна придбати паперові заготовки для майбутніх настінних розмальовок. Основа являє собою гладкі однотонні білі шпалери в рулонах, знайти такі не складе праці. Для нанесення контурного малюнка на основу необхідно спеціалізоване обладнання. Бажано придбати верстати в особисте користування, але якщо такої можливості немає, можна звертатися до сторонніх друкарні. Правда, дохід в цьому випадку буде не настільки значним.

Коли шпалери-розмальовки готові, необхідно впритул зайнятися продажами. Просувати інноваційний товар можна через Інтернет, ЗМІ, стандартні оголошення. Реклама в цьому випадку вирішує дуже багато. Важливо, щоб про вашу пропозицію дізналося якомога більше людей, тому не шкодуйте коштів на проведення рекламної кампанії — всі вкладення обов’язково окупляться з плином часу.

Share your thoughts