Школа перукарського мистецтва

Професія перукаря була затребуваною завжди, але сьогодні дефіцит хороших кадрів відчувається особливо гостро. Начебто і перукарні відкриваються на кожному кроці, але якщо в одних завжди черга з відвідувачів, то в інших, найчастіше, негусто. Не секрет, що відвідуваність такого роду закладів залежить від кваліфікації і вміння майстрів. Стати хорошим перукарем мріють дуже багато, тому відкриття школи перукарського мистецтва здатне стати дохідної ідеєю для бізнесу.

Читайте также: Новости России Украины и мира.

Цільова аудиторія бізнесмена-початківця дуже обширна. Стати справжніми цирульниками хочуть і вчорашні школярі, і діючі майстри, яким необхідно підвищити свій рівень, та й просто люди різного віку та професій, які хочуть стати перукарями для себе і своїх близьких, не плануючи обслуговувати сторонніх клієнтів.

Перелік послуг школи повинен бути досить широкий. Необхідно надати можливість проходити як повні, так і короткострокові курси. Бажано розділити ці курси за тематиками. Наприклад, окремо розповідати про жіночих стрижках, окремо про чоловічих і дитячих, окремо про колористиці і зачісках і т. д.

Потрібно розуміти, що поняття «школа» передбачає ведення освітньої діяльності, тобто простого оформлення ІП буде недостатньо. Потрібно реєструвати ТОВ. Це, звичайно, трохи складніше, але цілком реально.

Коли бюрократичні питання будуть улагоджені, приступайте до пошуку приміщення. Територія повинна бути досить просторою, щоб на ній змогли одночасно уміщатися 8-10 осіб. Тобто навчальний зал буде близько 100 кв. м. Плюс, потрібно простір для організації особистого кабінету і невеликий адміністратора (вестибуля).

На закупівлю меблів, обладнання та навчального інвентарю піде близько 500 000 рублів. У бізнес-план обов’язково включіть витрати на заробітну плату персоналу і педагогам. Останніх має бути не менше 3-х осіб. Обов’язково перевірте рівень кваліфікації викладачів. Як мінімум, вони повинні бути добре відомі у вашому місті і мати позитивну репутацію. Як максимум, бути призерами якихось престижних конкурсів перукарського мистецтва.

Загальна сума стартового капіталу на початковому етапі становить 650-700 тисяч рублів. Орієнтовні терміни окупності при правильно обраній маркетинговій стратегії не перевищать 10 місяців.

Share your thoughts