Сезонне зберігання шин

У будь-якого автовласника є в наявності кілька (як мінімум, пара) комплектів гуми та дисків для «залізного коня», але далеко на у кожного є власний гараж чи інше відповідне приміщення, щоб цю гуму зберігати від сезону до сезону. Запропонувавши послугу сезонного зберігання шин, можна побудувати прибутковий бізнес без значних зусиль і вкладень.

Читайте также: Новости России Украины и мира.

Краще всього починати такий проект, якщо у вас є особистий гараж або хороший сарай, так як оренда повноцінного складу не завжди рентабельна — такий варіант актуальним для жителів великих мегаполісів. Діапазон температур, при яких автогума добре зберігається і не втрачає своєї функціональності, дуже широкий — шкала термометра, в ідеалі, не повинна опускатися нижче 50 ⁰С і підніматися вище 30 ⁰С.

Сховище потрібно упорядкувати, спорудити зручні полиці і стелажі з роздільниками. До кожної стелажної секції прикріплюється табличка з даними вашого клієнта. Обов’язкова умова — відсутність високої вологості: пол повинен бути сухим, а покрівля — цільною, без пошкоджень і можливості протікання.

Пам’ятайте, що всю відповідальність за здані на зберігання покришки ви несете самостійно, тому подбайте про охорону вашого складу — встановити камери відеоспостереження, сигналізацію, надійні двері та замки.

Щоб отримати більш вагомий дохід, можна робити нескладні додаткові послуги, такі як чорніння гуми, підкачка, мийка шин, ремонт порізів та інше.

Тільки на одному ярусі стандартного гаражного приміщення площею 36 кв. м. вміщується близько 28 комплектів гуми. Якщо в гаражі зробити 2-3 яруси стелажів, то місткість буде значно вище. При повній завантаженості в місяць можна отримувати до 35 000 рублів чистого прибутку (вартість послуги зберігання варіюється від регіону до регіону).

Цільова аудиторія бізнесмена — початківця- це не тільки приватні автовласники, але і невеликі шиномонтажні майстерні, площа яких сильно обмежена. Тому при грамотно проведеній рекламній кампанії клієнтів знайти буде нескладно. І потрібно розуміти, що левова частка з них перейде в розряд постійних, якщо якість послуг і цінова політика їх влаштує.

Share your thoughts