Сервіс подарунків-сюрпризів

Ідея організації такого підприємства під назвою «Чогось» належить студентам з Криму, які перейняли її у американських «колег». Суть бізнесу підприємливих молодих людей полягає в наступному: їхні клієнти, які, як правило, знаходяться в соціальних мережах, вносять певну оплату, а потім чекають посилку з подарунком. Цікаво те, що людина взагалі не знає, що отримає. Це своєрідна лотерея: подарунком-сюрпризом може виявитися як проста дрібничка, так і дуже дорога річ.

На відкриття власної торговельної точки знадобиться близько 100 000 рублів. Підприємці пропонують на вибір три варіанти оплати: 500р, 1000р і 1500р. Який подарунок-сюрприз отримає вноситель цих коштів, безпосередньо залежить від суми платежу.

Цікаво, що на оренду приміщення вкладень не потрібно. Це онлайн-магазин, і велика частина коштів пішла на його організацію та розкрутку. Всі презенти, які студенти, до речі, набувають на свій смак, зберігаються в їх кімнаті студентського гуртожитку.

Практика показала, що ідея дуже затребувана великими організаціями, які роблять великі корпоративні замовлення для своїх співробітників напередодні різних свят. Але і приватних клієнтів у хлопців досить багато.

Особливий наплив відзначається перед Новим роком, 8 березня, 23 лютого та іншими урочистими для нашої країни датами.

В планах у молодих креативників організація щомісячної підписки на їх сюрпризи.

Share your thoughts