Сервіс для уважних, але забудькуватих

Занурюючись в повсякденну суєту і робочу рутину, ми нерідко відсуваємо на задній план своїх близьких, рідних і друзів, забуваючи, часом, навіть привітати їх з яким-небудь святом і купити подарунок. Заповзятливі бразильці спробували запобігти подібні незручні ситуації і створили унікальний проект під назвою Ticket to Mind. Простого, на перший погляд, стартапу вдалося досить швидко перетворитися на успішний бізнес-проект.

Суть ідеї полягає у створенні унікального подарункового сервісу. Щоб стати учасників програми, користувачеві Інтернету необхідно пройти реєстрацію на сайті компанії і внести в свій особистий кабінет дані про майбутні важливі дати, запрограмувавши купівлю та надсилання подарунків в ці дні.

Для клієнтів сервісу Ticket to Mind доступно чотири основні плану: Експрес, Базовий, Плюс і Просунутий. У кожного з цих планів своє призначення і свою вартість (від 20 до 70 доларів). Наприклад, Експрес-план призначений для любовної сфери, точніше, для завоювань нової любові або реанімації старих почуттів. Якщо людина вибирає цю програму, то об’єкт обожнювання буде отримувати гарні букети квітів через певні часові проміжки. При відправленні посилки замовник отримує повідомлення на смартфон.

Як показала практика, такий сервіс користується величезною популярністю в тій країні, в якій він зародився. Можна не сумніватися, що і росіяни були б не проти настільки ж полегшити собі життя!

Share your thoughts