Семплінг-магазин: бізнес-ідеї для жінок, у сфері сервісу, іноземні, мінімальні вкладення, для початківців
Що може бути простіше, ніж залучити клієнта з допомогою пробників? Семплінг — улюблений метод в маркетингу. Але на ньому ще можна заробити.
У маркетингу семплінг є продуманою акцією, в якій задіяні десятки людей. Промоутери можуть обмінювати товар на аналогічний продукт іншої марки, пропонувати споживачам безоплатний примірник або запрошувати випробувати щось на місці.
Останнім часом з’являються семплінг-магазини — новий напрямок, який ще й приносить дохід.
Магазин пробників відкрився в консервативному Сан-Паулу в Бразилії. Назва містечка — Clube Amostra Gratis — означає щось на зразок «лабораторія безкоштовних зразків». У магазині продаються пробники тих товарів, які зійшли з конвеєра, але не з’явилися на широкому ринку.
Вигода бізнесмена підсумовується з річних внесків клієнтів семплінг-магазину. Кожен відвідувач платить 50 бразильських реалів і раз на місяць бере 5 пробників.
Клієнти повертаються знову і знову, адже вони не тільки тестують товар, але і мають можливість висловити думку про нього — вони беруть участь в тестах і дослідженнях. Участь в опитуваннях дає відвідувачам магазину додаткові бали, які використовуються при покупках пробників.
А в Японії з’явилося кафе пробників. Приходячи в заклад, клієнт отримує безкоштовне частування. Розплачується за їжу відкликанням і пропозиціями. В Китаї ж тренд освоїли у форматі шоу-руму з одягом. Клієнтки приміряють все, що хочуть, роблять зауваження і забирають 5 речей безкоштовно.
Геніальність цієї ідеї проста. «Пробники», «семпли» змушують клієнтів ставати лояльніше до брендів, продукти яких вони можуть пробувати і забирати додому за невелику ціну вступу в клуб. Практично — безкоштовно, за 10 доларів в рік!
Бізнес створений для просування продуктів брендів. Споживач дарує лояльність, задовольняючи свої потреби: бажання бути на крок попереду інших, відчувати себе експертом та отримувати товар безкоштовно, а не за гроші.
Домовтеся з великим брендом і відкрийте семпинг-бізнес у своєму місті. При вірному підході, і ви збільшите продажу партнера, і заробите собі відмінну клієнтську базу.